10 са отворените оферти за определяне на изпълнител за строителството на участък от Западната дъга на Софийския околовръстен път, съобщиха от Агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ).
Отворените оферти, по реда на постъпването им в агенцията, са на:
- ГБС “Инфраструктурно строителство” АД;
- Консорциум „ХСП инвест-С3”, в който участват: „Пътстрой Бургас” ЕООД, „СК-13 Пътстрой” АД, „Хидрострой” АД и „АБ Инвест НН” ЕООД;
- Консорциум „Западна дъга 2015”, в който участват: „Пътстрой-92” АД и „Пътища и съоръжения” ЕАД;
- Обединение „СОП Запад”, в което участват: „Трейс Груп Холд” АД и „Станилов” ЕООД;
- ДЗЗД „Витоша 2014”, в което участват: „Инжстройинженеринг” ЕООД и „Автомагистрали Хемус” АД;
- „ИСА 2000” ЕООД;
- Консорциум „Страбаг” ДЗЗД, в който участват:„Страбаг” АГ и „Щрабаг” ЕАД;
- Серениссима Коструциони СПА;
- ДЗЗД „Европейски пътища”, в което участват:„Джи Пи Груп” ООД, „Автомагистрали Черно море” АД и „Пътстройинженеринг” АД;
- ДЗЗД „Волуяк 2014”, в което участват: „ПСТ Груп” ЕАД и „Понсстройинженеринг” ЕАД.
Общата дължина на отсечката е 5,5 км. Проектът се съфинансира от Кохезионния фонд на Европейския съюз и националния бюджет чрез Оперативна програма „Транспорт“.
Западната дъга на Софийския околовръстен път е продължение на автомагистрала „Люлин” и е част от коридор №IV на Трансевропейската транспортна мрежа, свързваща Видин с Кулата.
В момента се изгражда първият участък от Западната дъга с обща дължина малко над 3 км.
Строителството на втория участък включва директното трасе и реконструкция на част от околовръстния път. Предвидено е построяването на три пътни възли – п. в. „Стефансон“, п. в. „Ломско шосе“ и п. в. „Северна скоростна тангента“, на естакада над бъдещия бул. „Стефансон“, на нов път за гара Волуяк и др. Началото на обекта започва на около 70 метра след пресичането на река Какач.
Индикативната стойност на поръчката е 92,72 млн. лв. без ДДС. Срокът за изпълнение е 10 месеца.
Критерият за избор на изпълнител е икономически най-изгодна оферта.