Сладкарници "Неделя" скоро ще има и в Букурещ, заяви днес основателят и собственик на веригата Георги Минчев на конференцията "Нови бизнес идеи".
Много румънци, идващи в Русе, вече познават вкуса на нашите торти и проявяват интерес към тях, допълни Минчев. По-нататък имаме желание да завоюваме и пазара във Виена, каза още той.
Името на сладкарниците ще бъде запазено, като се направи превод на съответния език, уточни Минчев. В България веригата има 25 салона, като 18 от тях са на франчайзинг.
Днешната конференция постави началото на двудневното пето изложение за нов бизнес Franchising Expo 2014, което събира български и международни франчайзинг компании.
Диана Райкова, мениджър бизнес развитиe на Subway България, разкри основните фактори за успеха на веригата за бързо и същевременно здравословно хранене, която има 40 хил. ресторанта в 103 държави.
"На първо място, държим изключително много на контрола стриктно да се спазват правилата на фирмата", заяви Райкова. Изключително важни са и ефективните рекламни кампании, сподели още тя.
Изборът на подходящ партньор и място за отваряне на заведенията също е определящ. Subway са гъвкави и могат да се помещават в сградата на друг вид институция, например училище, болница и т.н. и по този начин да бъдат насочени към определен вид група от хора, допълни тя.
Мениджърът маркетинг и реклама на Рефан Явор Генов разказа пък защо фирмата се разпростира на три континента – Европа, Азия и Африка. "Ние предлагаме франчайзинг на семейни фирми, тъй като смятаме, че, когато човек работи за себе си, той си върши най-съвестно задълженията", каза Генов.
„При нас има свобода на избора. Нашите клиенти могат да избират какво количество парфюм да си купят, какъв да е ароматът му и в каква опаковка да бъде, което премахва ограниченията, налагани от другите фирми“, заяви още той.
Прости и ясни правила са ключът към успеха на фирмата, коментира Теодора Димитрова, изпълнителен директор на агенцията за недвижими имоти „ЕРА“ България. Фирмата има 111 офиса в 14 европейски страни.
На конференцията беше представена и академията за деца, родители и възрастни KindyRoo, която отваря врати в България на първи юни.
KindyRoo присъства в 13 страни и насърчава естественото и здравословно израстване на бебетата и децата от шестседмична възраст до 5 години. Програмата е особено успешна в Австралия и има вероятност да се превърне в такава и в България, каза Мая Василева, представител на фирмата за България.