IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Иво Маринов: Туристическото лого трябва да се разглежда като маркетингов инструмент

Нормално е да има различия между творците и маркетингови специалисти по тази тема, смята бившият зам.-министър с ресор туризъм

10:49 | 31.01.14 г. 1
Иво Маринов: Туристическото лого трябва да се разглежда като маркетингов инструмент

Цялостната изработена стратегия за бранд България е правилна, но би следвало въпросите около туристическото лого на страната ни да се подложат на широка дискусия в бранша, преди да се премине към окончателното решение за неговата визия. Това каза Иво Маринов, бивш заместник-министър с ресор туризъм в ефира на Bulgaria On Air.

Според него емблемата на българския туризъм трябва да се разглежда като маркетингов инструмент, а не само от художествена гледна точка. „Нормално е да има различия между творците и маркетингови специалисти по тази тема”, смята той. И допълни, че страната ни има огромен потенциал от природни дадености и богатства и е трудно да се изведе един водещ.

Проблемът е кое да бъде водещо и изведено като акцент в логото, дали да има подбрандове или не, коментира бившият заместник-министър, в чийто мандат беше изработено скандалното лого. 

На въпрос как да бъдат инвестирани парите за реклама на туризма, които ще получим от ЕС в новия програмен период Маринов каза, че е рано да се говори за конкретна сума, но във всички случаи средствата трябва да се разходват ефективно и да се търси ефектът от рекламата, защото „колкото и пари да се наливат в туризма, никога няма да стигнат”.

Не е редно да включват безплатни екскурзии в пакетите на туроператорите, каза още Маринов по повод на готвените промени в закона за туризма. Той посочи, че и сега някои оператори включват в пакета си подобни предложения, които се заплащат допълнително при желание на туристите.

Това не е начин за развитие на културния туризъм, трябва да има социализация на културните обекти и да се работи за налагането им на международните пазари, каза Маринов.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 06:23 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

1
rate up comment 1 rate down comment 0
iivanoff
преди 10 години
Хa, Хa...проблема не е в "различия между творците и маркетингови специалисти" ... а кой взе парите ? ... - поне половината да ги беше върнал, като се разшумя... че цената е Х10
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още