„Информационно обслужване“ е избрано да поеме изграждането на системата за онлайн резервация и издаване на билети за БДЖ. Националният жп превозвач вече е сключил и договора си с компанията, която според условията трябва да се е справи със задачата до 16 декември, съобщиха от БДЖ за Investor.bg.
Припомняме, че публичната покана бе обявена на 10 октомври. Срокът за подаване на оферти за участие в процедурата пък бе 17 октомври. Още на следващия ден – 18 октомври са били отворени офертите от сформирана комисия. След подбор на предложенията е избрана офертата на „Инфомационно обслужване“, уточниха от БДЖ.
Според условията на публичната покана, основен критерий за избора на изпълнител бе най-ниска цена на офертата. Прогнозната стойност за изпълнение на поръчката е максимум до 66 хил. лева. На този етап обаче не е ясно каква е била ценовата оферта, предложена от „Информационно обслужване“.
Основната цел на системата за онлайн резервация и билетоиздаване е да осигури на клиентите на БДЖ възможност самостоятелно да резервират места и закупуване на билет за пътуване във влаковете чрез интернет.
Системата за онлайн резервация и покупка обхваща бързите влакове със задължителна резервация по направленията София - Пловдив- Бургас и обратно; София - Карлово - Бургас и обратно, София - Горна Оряховица - Варна и обратно; София - Горна Оряховица и обратно.
Освен тях онлайн билети ще могат да се вземат и за бързи влакове със спални вагони по направленията София - Горна Оряховица - Варна и обратно, София - Пловдив - Бургас и обратно.