IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Индийски туроператори ще опознават туристически забележителности у нас

Целта е България да се наложи като нова туристическа дестинация в Индия

12:55 | 30.08.13 г.
Индийски туроператори ще опознават туристически забележителности у нас

Министерството на икономиката и енергетиката организира опознавателната визита у нас за индийски туроператори с цел да бъдат популяризирани български туристически забележителности, съобщават от ведомството.

В рамките на няколко дни - до 4 септември, икономическото министерство ще проведе обиколка на България за група от девет водещи индийски туроператори. Сред тях са мениджъри от компании, чиято дейност е насочена към реализиране на екскурзии за един от най-големите сектори индийски туристи – корпоративния, при който обичайно пътуват големи групи.

В опознавателния тур ще бъдат включени родни забележителности, които представляват специфичен интерес и съвпадат с профила на индийските туристи. Програмата на гостите включва разглеждане на София, Пловдив, Бургас, Несебър, Варна и Велико Търново.

До края на септември предстои и второ посещение на група индийски туроператори в България. Обиколките се реализират в резултат от постигната договореност на Службата по търговско-икономическите въпроси на България в Индия с авиокомпания за предоставяне на безплатни самолетни билети по проекта и е част от стратегията по налагане на България като нова туристическа дестинация в Индия.

Министерство на икономиката реши от началото на тази година да предприеме по-активна рекламна кампания на Изток, и по-конкретно в Китай и Индия, с цел да привлече повече „свежи“ туристи. Инициативата беше заради отчетения значителен спад в броя на посещенията с цел туризъм от страни от Европейския съюз през последните години.

Държави като Китай и Индия регистрират значителен ръст в разходите си за туризъм, което дава основание за атакуването на тези пазари. За далечни пазари като азиатските маркетинговите и имиджови кампании преминават под мотото „Открий България“, защото все още страната ни не е достатъчно позната като туристическа дестинация.

Акцент в това представяне са българските забележителности, културно-историческото наследство, природните дадености за предлагане на качествени СПА и балнео услуги.

Традиционно азиатските туристи се интересуват много от българските традиции, като Празника на българската роза, например.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 00:07 | 10.09.22 г.
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още