IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Надзорът на Северната тангента ще струва до 145 хил. лв. на месец

Днес в АПИ бяха отворени офертите за участие в обществената поръчка за надзор на строителството на обекта

18:02 | 01.04.13 г.
<p>
	Снимка:<em>stock.xchng</em></p>

Снимка:stock.xchng

Офертите за участие в обществената поръчка за надзор на строителството на Северната скоростна тангента на деветимата участници са между 49 хил. лв. и 145 хил. лв на месец. Това стана ясно след като ценовите предложения на участниците в публичната покана бяха отворени днес в Агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ), съобщиха от пресцентъра на ведомството.

Най-ниското ценово предложение е на обединението „СЖС Технос – СЖС България“ със седалище София, в което участва испанската компания SGS Tecnos. Същевременно най-високата ценова оферта е от страна на „Ежис Пътища – България“ ДЗЗД със седалище София, в което участват: „Ежис Интернасионал“ АД, Франция и„Ежис България“ ЕАД, София.

Останалите предложения са:

- ДЗЗД "Прометра", в което участват: „Трафик холдинг” ЕООД и „БУНГ Словакия” ООД – 141 670 лв. за месец;

- „Обединение ССТ София-2013 г.“, в което участват: „Пътинвест-инженеринг“ АД, гр. София; „Пътпроект“ ЕООД, гр. София – 104 228 лв. за месец;

- ДЗЗД „ММЛ–ТК“, София, в което участват: МОТТ Макдоналд Лимитед Великобритания; „Трансконсулт БГ“ ООД, гр. София – 85 415 лв. за месец, Обединение

- „Луис Бергер-ИРД-Пътконсулт 2000“ гр. София, в което участват: „Луис Бергер“ (ЛБСАС), Франция, „ИРД Инженеринг С.р.л. Със седалище Рим и „Пътконсулт 2000“ ЕООД, в София – 127 869 лв. за месец.

- Обединение „Рутекс-Технитал” гр. София, в което участват: „Рутекс“ ООД, София, „Технитал“ АД, със седалище в Милано – 136 750 лв. за месец.

- Сдружение ДЗЗД „Тангента София“ София, в което участват: „Консулт инженерингс“ ЕООД, „Консугал - Консултореш де енженяриа и жещао“ С.А., Португалия; – 112 хил. лв. за месец;

- Обединение „Инфрам Северна тангента СОП“София, в което участват: „Инфрам“ АД Чехия, „Инфрам“ ЕООД,  София, „Инжконсултпроект“ ООД, със седалище във Варна – 51 240 лв. за месец.

Проектът е предложен от АПИ за съфинансиране по Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013 г. чрез Кохезионния фонд на Европейския съюз и националния бюджет.

Припомняме, че АПИ даде ход на обществената поръчка за проектиране и строителство на Северната тангента на столицата през октомври миналата година. Северната скоростна тангента е проект на Столичната община и Министерство на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ). Той предвижда свързването на отклонението на магистралата „Калотина – София“ със Софийски околовръстен път до възела при бул. „Ботевградско шосе” в София.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 17:00 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

3
rate up comment 1 rate down comment 0
jelenski
преди 11 години
Едни и същи разграбват държавата. Чии интереси защитават КЗК и ВАС? Определено не са държавните - след като КЗК угодно отмениха собственото си решение за Северната тангента в полза на Пеевската фирма, сега хем ще ни съдят в Европа италианските инвеститори, хем няма да имаме Северна тангента край София, хем ще изгубим еврофинансирането и инвеститорите. Та чии интереси се защитават с това? Несъмнено на Пеевски
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
2
rate up comment 1 rate down comment 0
kroki
преди 11 години
И сега губим всички пари. фирмата "Водстрой 98", дето се свързва с Пеевски, изглежда има сериозни връзки в КЗК и ВАС щом все така й се получава пасианса като стигне до КЗК и ВАС. В Страсбург едва ли ще й мине номера, когато Салини Импреджило ни осъдят
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 1 rate down comment 0
kroki
преди 11 години
С какво ли държи Пеевски КЗК и ВАС, та си сменят настроенията от ден до пладне??? Щото Пеевски единствено иска да грабне парите по ОП "Регионално развитие". Ясно е, че консорциумът му има нулев опит в строителството на път и пътни съоръжения!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още