Българската агенция за инвестициите е подготвила три рекламни клипа на английски, японски, китайски и немски език, които да популяризират България като финансова дестинация. Тези клипове ще бъдат излъчвани по CNN, CNBC и Bloomberg.
Освен това ще бъдат публикувани и 40 банера в сайтовете на Wall Street Journal, The Economist, Financial Times и други икономически издания. Онлайн ще бъдат разпространявани и рекламни филми с разкази на инвеститори в България.
Стойността на мащабната рекламна кампания е 15,6 млн. лева. Целта на този проект е да подпомогне изграждането на положителен имидж на България и разпознаваемост на страната ни като инвестиционна дестинация, съобщават от БАИ.
Проектът се финансира изцяло със средства на ЕС, уточни изпълнителният директор на агенцията Борислав Стефанов по време на среща с представители на водещите световни медии, които ще излъчат рекламните послания.
„Това е първата мащабна рекламна кампания за България като инвестиционна дестинация, реализирана в чужбина до момента“, коментира още той.