В Агенция "Пътна инфраструктура" бяха отворени офертите на допуснатите участници в следващия етап на процедурата за строителството на Северната скоростна тангента на София, съобщиха от агенцията. Пътят е част от проекта за връзка между София и Калотина.
Най-ниска е офертата на консорциума "ХПВС-ССТ", в който участват: "Хидрострой" АД, "Пътни строежи Велико Търново" АД, "Пътинженерингстрой" АД, "Пътстрой Бургас" ЕООД и "Водстрой 98" АД – 149,9 млн. лева без ДДС.
Консорциум "Север", в който участват: "Пътстрой 92" АД, "ГБС Инфраструктурно строителство" АД, "Интегрирани пътни системи" АД и "Автомагистрали Черно море" АД предлага най-високата цена - 229,6 млн. лева без ДДС
Отворени са още и офертите на ПОРР БАУ, чиято предложена цена за изпълнение на поръчката е 177,5 млн. лева без ДДС, както и на съвместно предприятие "Салини - Импреджило", в което участват Салини СПА и Импреджило СПА, с предложена цена за изпълнение на поръчката от 189 млн. лева без ДДС.
Северната скоростна тангента е по трасето на коридор №4 от TENT. Чрез нея ще се осъществява връзката с АМ „Хемус“. Трасето се явява хорда на Софийския околовръстен път. Общата дължина на обекта е 16,540 км. Предвижда се изграждането на 19 съоръжения. Срокът за изпълнение е 18 месеца, допълват от АПИ.
11 фирми и консорциуми подадоха оферти за участие в конкурса за изграждането на Северната скоростна оферта.
преди 11 години то е дискредитиращо България! Заради мерациите на един, ще страдат мнозина. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Северна тангента накрая ще е повод за съдебно решение в полза на Салини Импреджило и плащания за България, докато Пеевски прибира милиони от непостроена тангента отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Случващите се действия на Водстрой 98 показват как се манипулира държавата и институциите с подкупи и корупция отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Развитието на този търг е повече от скандално - след като АПИ класира на първо място италианците, фирмата на Пеевски "Водстрой" обжалва, сега нещата са в застой и губим безвъзвратно европейското финансиране за проекта, защото срокът на ОП Транспорт изтича в края на годината... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Сега обаче Северна тангента ще видим през крив макарон заради Пеевски. "Водстрой 98", дето се свързва с Пеевски, изглежда има сериозни връзки в КЗК и ВАС щом все така й се получава пасианса като стигне до КЗК и ВАС. В Страсбург едва ли ще й мине номера, когато Салини Импреджило ни осъдят отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Фирмата на Делян Пеевски без грам опит в строителството се опитва да разкара с подкупи победителят в конкурса Салини-Импреджило! Предвид сериозната репутация на Салини-Импреджило с проекти в глобален план, как баш у нас можем да си позволим да се подиграваме с компании с установени традиции и репутации в света и да ги съпоставяме с марионетки създадени за да приберат някой друг лев! отговор Сигнализирай за неуместен коментар