„Ел Би Булгарикум“ планира обновяване на технологичното оборудване, като за целта ще използва собствен капитал и средства от спечелен проект по ОП „Конкурентоспособност“, разкриват от компанията пред Investor.bg.
Разходите, които е заложила компанията по този проект са на стойност почти 6 млн. лева, като половината от тях ще бъдат безвъзмездна помощ по европейската програма. В момента компанията притежава два производствени центъра – в София и във Видин.
Преди броени дни държавното предприятие откри първия си собствен магазин в София. Инвестицията за откриването на търговския обект не е голяма, а постигнатият ефект е задоволителен, допълват от компанията. Плановете са до края на 2013 година да отворят собствени магазини във всички областни центрове на страната. Така потребителите ще могат да купуват продуктите на компанията на преференциални цени.
През последните десетилетия компанията „Ел Би Булгарикум“ продава кисело мляко и млечни продукти навсякъде по света. В същото време обаче продукцията й в България остава по-малко позната. Новата пазарна стратегия има за цел да промени именно това положение.
През миналата година компанията е регистрирала ръст на продажбите на вътрешния пазар на кисело мляко с 10% и с над 100% на продажбите на сирене и кашкавал, допълват още от компанията.
„Ел Би Булгарикум“ е правоприемник на „Млечна промишленост“ и притежава неговата интелектуална собственост, лицензионни режими и експортни позиции – 11 патента за български млечни продукти, както и колекция от над 900 млечно-кисели бактерии и повече от 100 различни комбинации и закваски.
преди 11 години Тато ти си бил номенклатура, щом си имАл хладилник !Ей ти една капачка:http://detstvoto.net/uploads/posts/2008-07/thumbs/1215591594_kiselo-mlqko-krave.jpgНаистина 3 дена пише ! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Така е ТАТОвото !!!!! По мое време киселото мляко беше истинско защото се вкисваше (надуваше) и в хладилника до два дена :-) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години "Така потребителите ще могат да купуват продуктите на компанията на преференциални цени."Т.е. държавата ще прави нелоялна конкуренция на частния бизнес. Назад към комунизма... да живеят държавните магазини работещи на загуба с преференциалните си цени. Данакоплатците ще ги субсидираме! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Българско кисело мляко - срок на годностБългарското кисело мляко се отнася към категорията на бързо развалящите се продукти. Според БДС 12-82 регламентираният срок на трайност е 3 денонощия. След този срок масово явление е силно подкиселяване на продукта, издуване на опаковките (полистиролови кофички с термично залепен капак от алуминиево фолио), често образуване на пелена на повърхността от видими колонии на дрожди, често и плесени.Това което ни се предлага на пазара не е кисело мляко според БДС. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Наскоро разбрах, че всъщност от LB продават млечно-кисела бактерия на останалите известни марки на пазара - Верея, Данон и т.н. В същото време продуктите на LB са много слабо представени големите вериги, така че това магазинче непременно ще се посети. Дори съм изненадан от такава инициатива от държавна компания. Похвално! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Магазинът е близо до Румънското посолство, до пазара Ситняково. Точният адрес можете да видите в сайта на Ел Би. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Е, къде е този магазин? отговор Сигнализирай за неуместен коментар