IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Външен изпълнител ще оценява информационните кампании и сайта на ПРСР

Земеделското министерство обяви обществена поръчка на стойност 100 хил. лева

17:18 | 07.12.12 г.
<p>
	<em>Външен оценител ще каже ефективен ли е сайтът на програмата за селските райони.</em> Снимка: ПРСР</p>

Външен оценител ще каже ефективен ли е сайтът на програмата за селските райони. Снимка: ПРСР

Министерство на земеделието и храните (МЗХ) стартира обществена поръчка за оценител на ефективността на информационните кампании по Програмата за развитие на селските райони (ПРСР) и на популярността на интернет страницата на програмата, става ясно от сайта на министерството.

Заданието е в две позиции, а общият бюджет за двете дейности е 100 хил. лева без ДДС.

От МЗХ обясняват, че се нуждаят от външни изпълнители, които да дадат оценка на дейностите, които са извършени през 2012 година, както и за планираните мероприятия за 2013 година.

Популярността на ПРСР беше тествана през този август, когато стана ясно, че министерството е отделило 100 хил. лева за създаването на страница на програмата във Facebook и профил в Twitter, както и за участие във форуми. Тези средства бяха записани в списъка с техническите дейности по ПРСР.

В момента, в който в публичното пространство се заговори за този проект, във Facebook имаше едва петдесетина почитатели, а последователите в Twitter бяха 12.

Множеството публикации, включително и из форумите и Facebook, предизвикаха МЗХ да даде отговор какви планове има относно комуникациите чрез социалните мрежи. И обяснението беше, че страницата е в процес на разработване, затова и феновете й са толкова малко. Заложено беше обаче, че в началото на 2013 година те трябва да бъдат повече от 1,3 хиляди.

Проверка на Investor.bg показа, че по тази точка има изпълнение на заложените планове и феновете на страницата днес (7 декември) са вече над 1,4 хиляди.

Как вървят останалите информационни дейности обаче ще трябва да кажат изпълнителите, които ще спечелят обществената поръчка по проекта.

Изискванията на МЗХ са те да имат поне един подобен договор за последните три години. Оборотът за последните три години (2009 – 2011 година) трябва да бъде не по-малко от 150 хил. лева, а ако участникът кандидатства и по двете позиции – оборотът трябва да е не по-малък от 300 хил. лева.

Крайният срок за закупуване на документите за тази обществена поръчка е 20 декември, а до 17 часа на 27 декември кандидатите трябва да внесат своите предложения.

Така, още в първите дни на новата 2013 година ще бъдат ясни компаниите, които ще оценят постигнатото с информационните кампании по Програмата за развитие на селските райони и адекватна ли е информацията, която подава уебсайта на програмата.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 02:32 | 06.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още