Обмисля се възможността директен доставчик на гориво да зарежда локомотивите на БДЖ като мярка срещу кражбите на гориво.
Това съобщи пред журналисти изпълнителният директор на холдинговото дружество Йордан Недев, цитиран от БТА.
Ръководството на компанията предвижда да се откаже от складовото стопанство за гориво и с оглед на това, че е намаляло потреблението.
Преди година и три месеца локомотивите са се зареждали с 20-26 цистерни на месец, докато в момента са необходими 17-18 цистерни, а в някои месеци потреблението пада и до 10 цистерни с гориво месечно, обясни Недев.
Ръководството на холдинга планира също така да въведе видеонаблюдение в депата, както и да продължи с инсталацията на GPS-системи за следене на горивото в локомотивите.
От дружеството предвиждат и подобряване на осветлението, оборудване със сигнално-охранителни системи и завишаване на контрола за достъп до помещенията в депата до намирането на директен доставчик на гориво.