Лошото отношение на администрацията към гражданите е най-големият проблем, посочен в жалбите, депозирани до омбудсмана на България Константин Пенчев през миналата година.
Това посочи националният защитник при откриването на новата приемна на институцията в Силистра, предаде БТА.
Като процент най-много са оплакванията срещу доставчиците на обществени услуги, но за мен основният проблем, който е подчертан и в доклада е, че администрацията не се научи да уважава хората, заяви Константин Пенчев. Той съобщи, че докладът е внесен и предстои да се приеме от парламента.
За да се подобри работата на администрацията по места, е важно да има обществени посредници. Константин Пенчев обаче изрази учудване, че едва в около десет на сто от общините в страната са разкрити подобни длъжности
"Учудвам се защо общините не разкриват подобни длъжности, още повече, че с тяхно съдействие общините може да решават редица проблеми, без да е нужна намесата на администрацията", каза Константин Пенчев.