IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

USAToday: Край на алкохолния туризъм в България

Българската асоциация на хотелиерите бойкотира туроператорите, надявайки се, че ще пренасочат развратните си клиенти другаде

22:20 | 08.09.11 г. 5
Автор - снимка
Създател
<p>
	<em>Снимка: Investor.bg</em></p>

Снимка: Investor.bg

Купонът свърши. Или поне за европейците, които си организираха алкохолни екскурзии до България, пише в свой репортаж за туристическото приложение на USAToday Кристин Гарвин.

Изглежда "алкохолният туризъм" в балканската страна излезе от релси заради наплива от британски, германски и скандинавски туроператори, предлагащи ваканционни пакети със силен махмурлук на ниски цени.

Евтиният алкохол и либерализираните закони превърнаха Източна Европа, и най-вече България, в най-горещата точка за ергенски, момински и всевъзможни купони и запои за европейците от западната част на континента.

Но след редицата кървави инциденти, случили се наскоро, включително падащите от хотелски балкони пияни туристи, на Българската асоциация на хотелиерите й дойде до гуша.

След като чашата преля и търпението й се изчерпа, асоциацията взе решение да бойкотира туроператорите, надявайки се, че ще пренасочат развратните си клиенти другаде.

Алкохолните екскурзии са популярни в целия свят. Съществуват компании като Thirsty Swagman (в превод от англ. "жадният скитник"), които предлагат на клиентите си "пиянски приключения" и лазене по земята в пъбове и кръчми в Азия, Европа и САЩ.

Някои хора обаче са на мнение, че организираните алкохолни турове се превръщат в прекалено голяма лъжица не само за устата на България, но и за тази на Турция, където хотелите вече не работят с компании, рекламиращи диви партита.

Това може да е свързано и с появилите се наскоро документални филми във Великобритания. Скандалните продукции обръщат внимание на безконтролното наливане с алкохол, характерно за местните, които летуват в Източна Европа, и на последствията от неразумната употреба на напитките.

Според нас обаче компаниите по някакъв начин ще успеят да заобиколят ограниченията на властите, завършва репортажът на USAToday.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 02:23 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

5
rate up comment 1 rate down comment 0
SEBULBA
преди 13 години
Ами тогава какви ще идват?
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
4
rate up comment 1 rate down comment 0
Бате Пешо
преди 13 години
Не се гаси туй що не гасне.Че какъв е проблема.Щом искат да се напиват да се наливат с евтини ментаци и да *** мръсни и въшливи ***.Предлагам да се разрешат и наркотиците и става рай.Да се разреши каране и на кола и джет пиян. Сума кинта ще спечелят мутрите.Нека вземат парите на глупаците преди да са умрели на друго място
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
3
rate up comment 6 rate down comment 0
Борса
преди 13 години
Нашите закони не са по-либерални от западните. Просто никой не ги спазва. Най-малко пък хотелиерите, които сега реват от такива туристи. Ама като даваха алкохол на малолетни не реваха!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
2
rate up comment 3 rate down comment 2
Ironhorse
преди 13 години
"Скандалните продукции обръщат внимание на безконтролното наливане с алкохол, характерно за местните, които летуват в Източна Европа, и на последствията от неразумната употреба на напитките."Хахаха, изводът е, че ние можем да пием, а те не ! Завиждат !Японците генетично не могат да пият, при тях ензима, който разгражда алкохола в тялото е в минимални количества.Именно за това сакето е около 17 градуса и от две 20 гр. чашки не знаят на кой свят са.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 8 rate down comment 3
stasi666
преди 13 години
Лошо,аз не се сещам за други туристи които биха дошли на почивка в България.Презастрояване строежи и фекалии във водата не е културен туризъм
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още