По време на кампанията „Часът на Земята” ЧЕЗ отчете над 44 мегавата спад на потреблението на електроенергия в София, съобщиха от компанията. Сравнението е направено на база на средностатистическото потребление на клиентите на компанията в същия часови пояс.
Спестената от потребителите електроенергия се равнява на консумацията на 735 хил. стандартни електрически крушки по 60 вата. За сравнение, по време на миналогодишната кампания ЧЕЗ регистрира спад на потреблението от 38 мегавата, допълват от компанията.
''Часът на Земята'' е кампания, в която милиони хора по света изключват осветлението в домовете или работните си места в рамките на един час. Тази година инициативата се проведе на 26 март между 20:30 и 21:30 часа.
„Часът на Земята” е призив към всички нас да се замислим за влиянието ни върху екологичното равновесие. Изключително важно е посланието да достигне до колкото може повече хора и всеки от нас не просто да загаси лампата, но и да осъзнае своята роля в предотвратяването на необратими климатични промени. Необходимо е потребителите да възприемат и постепенно да затвърдят енергийно ефективното потребление като начин на живот”, коментира Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.
преди 13 години Енергийната ефективност и пестенето на енергия са две съвсем различни неща. Но колко хора се замислят върху това? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години А какъв е резултатът в сравнение с предни години? отговор Сигнализирай за неуместен коментар