IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Български фирми представят в Париж козметика от розово масло, вина и сирена

България участва за първи път със самостоятелен щанд на международното изложение Салон на земеделието

15:30 | 19.02.11 г. 1
<p>Българският щанд бе открит от Мирослав Найденов и посланика ни в Париж Марин Райков. <i>Снимка: МЗХ</i></p>

Българският щанд бе открит от Мирослав Найденов и посланика ни в Париж Марин Райков. Снимка: МЗХ

Министърът на земеделието и храните Мирослав Найденов откри първия самостоятелен щанд на България на 48-то издание на международното селскостопанско изложение Салон на земеделието в Париж, съобщиха от пресцентъра на МЗХ.

На щанда участват български фирми от сектора на млеко- и месопроизводството, на винарския бранш, пчеларството и козметиката от розово масло, представителни за своите сектори.

Според Найденов това е добро начало и шанс за повече контакти на българските производители за реализацията на продукцията им в по-голям мащаб.

На въпрос как оценява шанса ни да пробием с козметични продукти точно на френския пазар, Найденов отговори, че този шанс е също толкова висок, колкото и да пробием във Франция с виното и сирената си. „Ние обаче играем на техен терен в момента”, уточни министърът, “а знаете, че българските отбори много често печелят като гости повече, отколкото като домакини”.

На изложението се представиха с вина фирмите "Беса Вали", "Бългериан Херитидж" и "Стримон", с месни деликатеси - "Белла България" с марката си "Перелик", с млечни продукти - "Ел Би Булгарикум", "Пършевица" и "Маджаров". Козметичният бранш беше представен от Института по розата и етерично-маслените култури, "Зорница Къмпани" и "Био фреш".

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 17:04 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

1
rate up comment 0 rate down comment 1
Nabludatel777
преди 13 години
На въпрос как оценява шанса ни да пробием с козметични продукти точно на френския пазар, Найденов отговори, че този шанс е също толкова висок, колкото и да пробием във Франция с виното и сирената си. Ние обаче играем на техен терен в момента, уточни министърът, а знаете, че българските отбори много често печелят като гости повече, отколкото като домакини.Защо не закараха и агнешки кожи и ямурлуци...може и *** с високо качество и глинени гърнета...
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още