Средностатистическият работещ гражданин на София прекарва 23% от времето си, отивайки до работното си място и връщайки се вкъщи. Това си е почти една четвърт – доста сериозен дял от и без това краткия ни живот на тази земя. Да реши този проблем, а и не само него, се е заел технологичният стартъп триколка, създаден преди малко повече от две години от трима млади и амбициозни български предприемачи – Виктор Петров, Огнян Божилов и Мирослав Герасимов.
Всичко започва с един нахвърлян дизайн на друг прототип скутер преди две години, който Огнян, който освен инженер е и дизайнер, публикува в интернет. Дотогава Божилов се е занимавал по различни проекти за Peugeot, а новият му проект събра сериозен интерес в мрежата. Така постепенно тримата започват да работят за усъвършенстването на модела като конструкция.
„Всичко започна случайно тогава, а аз и моите колеги видяхме недостатъци в предвижването в София“, каза пред UpDate на Bloomberg TV Bulgaria Божилов. Така първият прототип Tulipe се преражда постепенно в Narcinе, а от първия са останали само трите гуми и листовидните детайли. Подобно на традиционната автомобилна индустрия – от концепцията до реалния продукт накрая общите неща са малко.
Устройството се задвижва с батерии и разполага с електрически мотор, който е директно вграден в колелото. Едно от големите преимущества му е, че е лесен за използване. За човек, който никога не е карал двуколесни или кола, също няма да е непривично. Има лостчета за газ и спирачка, нищо друго. Буквално въпрос на минути е да се свикне с него.
Едно от другите предимства на триколката е, че няма нужда ползвателят да притежава шофьорска нужда,
И макар че идеята за пазарно предлагане на електрически триколесен скутер изглежда много иновативна за България и региона, в някои пазари – особено в САЩ и Азия, тя вече е добре развита.
Кога прототипът ще излезе на пазара, кои ще са първите таргетирани пазари и на каква цена ще се появи в България скутерът – вижте в целия видео материал.
Изминали издания на UpDate гледайте тук.
Следете UpDate и във Facebook.
Още видеа гледайте на сайта на Bloomberg TV Bulgaria.
Вижте как изглежда скутерът в галерията ни.
преди 7 години "Средностатистическият работещ гражданин на София прекарва 23% от времето си, отивайки до работното си място и връщайки се вкъщи."23 % от 24 часа са около 5 часа и 30 минути !!!Като ги пишете тия неща, сами вярвате ли си, или се надявате ние да повярваме ? :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Не виждам някакви предимствата пред електрическо колело. По-малко маневрено е, по-лошо ще се пада, по-малък пробег има и е по-скъпо. До колкото виждам е и по-бавно. отговор Сигнализирай за неуместен коментар