Колкото повече хората остаряват, толкова повече телевизия гледат, сочи проучване на Deloitte, проведено в САЩ.
Резултатите от проучването показват, че поколението на възраст между 14 и 25 години гледа телевизия по средно 10,5 часа на седмица, пише Adweek. За сравнение, хората на възраст между 26 и 42 години гледат телевизия по 15,1 часа седмично, тези между 43 и 61 години – 19,2 часа, докато поколението на възраст между 62-75 прекарва 21,5 часа на седмица пред телевизора.
Някой може да предположи, че младите заместват телевизията с гледане на DVD, но това не е така. Въпреки това те прекарват повече време в гледане на DVD на компютрите си, около 1,9 часа на седмица, в сравнение с всички останали възрастови групи.
Въпреки че гледат най-малко телевизия, младите като цяло прекарват най-много време в използване на различни медии, в това число видеоигри, музика и интернет.
Не трябва да се очаква от тях обаче да се интересуват твърде много от неща като новини или настоящи събития, се казва в проучването.
Телевизията все пак остава най-влиятелното средство за реклама, следвана от списанията, интернет, вестници, радио и билбордове.
Социалните сайтове се разглеждат отделно от интернет и са седмият най-влиятелен канал за рекламиране, следвани от рекламите в кината, в DVD-та и блогове, видеоигри, мобилни телефони и виртуални светове.
Проучването установява, че с напредването на възрастта хората все по-рядко посещават кина. Младежите на възраст 14-25 години прекарват средно по 1,8 часа седмично в кината, а тези от поколението на възраст между 26-42 години само по един час. За възрастовите групи между 43 и 65 и между 62 и 71 години времето, прекарано в кината, е съответно 0,9 часа и 0,7 часа седмично.