- Автоматично попълване на форми за кандидатстване
Неслучайно в UX дизайна има специална дисциплина „Дизайн на форми за въвеждане на данни“ – просто попълването на поредица от полета е едно от най-досадните за потребителите неща (според данни на Google от 2018 г. без опция за подсказване при въвеждане, попълнените докрай форми са с 25% по-малко, т.е. един от всеки четирима, имащи нужда от заем, не успява да попълни документите). Когато пък се кандидатства за кредит, нещата стават още по-дразнещи – не просто трябва да се въвеждат какви ли не цифри и дати – от ЕГН през адрес до номер на личната карта – но и трябва да се внимава да не се допусне някоя грешка, която да направи апликацията невалидна. За да улесни клиентите си, Cash Credit и тук има собствено технологично решение – „разчитане“ на личната карта (законово изискване е тя да се предостави при кандидатстване за кредит) и автоматично попълване на данните от нея в искането за кредит. Така не просто се пестят време и усилия на потребителите, но и вероятността от допускане на грешки е сведена до минимум.
- Персонална лихва
Много кредитори обещават по-изгодни условия в бъдеще при коректно изплащане на текущия заем. При Cash Credit бъдещето е сега и всеки клиент на база платежното си поведение до момента получава конкретни отстъпки от това, което има да плаща (максималната е 25% от оскъпяването на взетия кредит). И това не е просто написана на листче цифра – персоналната намалена лихва се начислява директно в потребителския профил в сайта и не е нужно човек да прави каквито и да било усилия, за да се възползва от нея. Казано по друг начин, колкото по-коректен клиент е, толкова по-евтини са заемите му и благодарение на технологиите всичко това е автоматично – без специални молби и запитвания, без грешки или каквато и да е човешка намеса.
- Истински пари обратно по сметката
Cash back програмите – тези, при които човек може да си получи част от похарченото обратно под формата на бонус – са традиционна запазена територия за кредитните карти. Останалите компании, когато става въпрос за клубни програми, предлагат събиране на точки и обменянето им за различни предметни награди. В случая на Cash Credit – защото в центъра на вниманието е клиентът - решението го взема конкретния потребител на база собствените си желания. Това означава, че всеки получава клубни точки, а дали да си избере подарък от каталог или - за пръв път на българския пазар при небанковото кредитиране - да получи истински пари обратно по сметката си, решава сам и както всичко до тук, се прави само с един клик в собствения профил в сайта на компанията.
- Погасяване през сайта без регистрация
Смята се, че погасяването на заема е лесната част, стига парите да са налични. Оказва се, че не е съвсем вярно, ако кредитополучателят е помолил някой друг да плати вноската му вместо него, ако той е зает или възпрепятстван в момента. Обичайно единственият начин въпросният друг да го направи без допълнителни такси, е да иде в офис на кредитора, а това вече е сериозен разход на време и усилия. Именно за такива случаи Cash Credit е разработила функционалността за плащане без регистрация в сайта на компанията. Единственото необходимо за това плащане е да се знае ЕГН-то на кредитополучателя (т.е. на човека, за погасяването на чиито заем ще отиде вноската) и плащащият да има банкова карта или ePay регистрация. Разбира се, има и подробни инструкции, но те са идентични с тези за най-обикновено плащане в интернет. И за да е всичко прозрачно, след такова плащане, кредитополучателят получава уведомление по телефона, че вноската му е погасена.
- Офисът до теб
Съвсем стандартна практика е фирмите в интернет да имат в сайтовете си карта с офисите и локациите, на които могат да бъдат намерени. Но когато е нужен офис сега, тогава започва голямото търсене по картата, за да открие човек първо себе си, а после да прецени къде му е най-близо да иде. Cash Credit има технологично решение и на този проблем: Офисът до теб е функционалност, която при търсене на контактна информация, на база геолокация автоматично предлага най-близкия до текущото местоположение на потребителя офис. Без въвеждане на пощенски кодове, без избор на градове – бързо, лесно и удобно.