Това, което наистина може да навреди на Facebook, е дългосрочният ефект върху репутацията и асоциирането на платформата с място за разпространение на реч на омразата и друго неподходящо съдържание, твърди Стивън Хан-Грифитс, изпълнителен вицепрезидент на RepTrak.
В допълнение към разпространението на речта на омразата в платформата, критиците се фокусираха и върху начина, по който компанията се отнася към неприкосновеността на данните и намесата в изборите.
Главният оперативен директор на Facebook Шерил Сандбърг заяви по време на представянето на финансовия отчет на компанията, че подобно на организаторите на бойкота „ние не искаме омраза в нашите платформи и сме твърдо против нея“.
Когато бойкотът започна рекламната индустрия вече преживяваше труден момент, след като предприятия затвориха врати, съкращения обхванаха икономиката, а потребителите забавиха покупките си. Преди да намалят рекламите си във Facebook през юли, рекламодатели като Microsoft, Starbucks, Unilever и Target направиха временна почивка от платформата през юни, тъй като много компании реагираха на пандемията като свиха бюджетите си за маркетинг. Подобен ефект имаха и протестите срещу расизма и полицейската бруталност. Разходите на Disney за реклами във Facebook намаляват от края на март, сочат данни на Pathmatics.
преди 4 години https://youtu.be/JYVIIWdO1ZUЕсли у Apple такая капитализация, то почему рухнул ВВП США? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Днеска цели полупроводници, догодина цели проводници....все ще проработи. отговор Сигнализирай за неуместен коментар