През 2019 г. България се е наредила на осмо място по ръст на разходите за дигитална реклама на годишна база, записвайки 18% повишение. Това разкрива ново проучване на европейската асоциация на дигиталната и маркетинг екосистемата IAB Europe.
Като цяло Централна и Източна Европа е продължила да доминира растежа в този сегмент в Европа през 2019 г., както беше и през предходната година. Данните сочат, че 10 от 14-те пазара, чийто растеж е над средния за Европа, са от Централна и Източна Европа. Петте пазара с най-голямо повишение на разходите за дигитална реклама са от него – Сърбия (28,4%), Украйна (28%), Беларус (25,2%), Хърватия (22,3%) и Турция (19,1%). Средният показател за Европа е 12,3%.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.