IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Какво става когато достигнете 1 млн. последователи в Instagram?

Повече последователи често е равно на по-голяма печалба от реклами

17:30 | 24.02.18 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

Патрик Та, гримьор на известни личности като Криси Тейген и Джиджи Хадид, има мисия в социалните мрежи. Базираният в Лос Анджелис 26-годишен мъж в момента има 867 хил, последователи в Instagram. За да достигне заветните 1 млн., той публикува снимки на известни личности, които е гримирал. В замяна някои от тях го отбелязват на снимките си от червения килим, което препраща техните последователи към неговия акаунт, пише Wall Street Journal.

1 млн. последователи в Instagram беше нещо, постижимо само от известните личности. Сега предприемачи, музиканти и обикновени хора имат за цел да достигнат тази граница.

Въпреки че Instagram, която е собственост на Facebook, отказва да разкрие колко акаунта имат по толкова и повече последователи, броят е граница, преминаването на която може да промени кариерата на мнозина и да ги потопи в света на партньорствата с марки, на модата и продуктовата реклама.

При тази бройка „вече сте на ниво известна личност, когато става дума за партньорства с марки“, коментира Май Карвовски, основател и главен изпълнителен директор на Obvious.ly, която свързва популярни потребители на социалните мрежи с рекламодатели.

Макар че потребители с около 10 хил. последователи могат да постигнат рекламни партньорства, заплащането обикновено е под формата на безплатни продукти или до 150 долара. След като стигнат 1 млн. последователи, според Карвовски, плащанията нарастват значително до 15 хил. долара на публикация, а понякога се дават дори акции от компанията рекламодател.

Патрик Та е мотивиран да увеличи последователите си, след като вижда успеха на други гримьори в YouTube. Той разбира колко важен е станал Instagram в свят, обсебен от красотата, така че започва да отбелязва марките гримове, които използва при клиентите си, като се надява, че публикациите му ще бъдат препубликувани. През 2014 г. той получава директно съобщение в Instagram от актрисата от сериала „Малки сладки лъжкини“ Шей Мичъл. След като публикува снимка на Мичъл в акаунта си, той бързо събира още 15 хил. последователи.

Та качва по една до три снимки на ден със своите известни клиенти и си пише с последователите си чрез директни съобщения или в коментарите – нещо, което той описва като ключово за насърчаване на популярността на акаунта му. Той бързо отговаря на въпроси за продуктите, които използва и е активен в коментарите под публикациите си.

Модният и туристически блогър Лорън Булън среща приятеля си, фотографа Джак Морис, когато и двамата са във Фиджи в рамките на пътуване, спонсорирано от местните туристически власти. В комбинация те са перфектната комбинация от лидери на мнение. Така туристическите агенции започват да спонсорират техните пътувания, както и имена като Tiffany & Co, Walt Disney и Land Rover. В момента двамата имат около 4,7 млн. последователи в Instagram.

Според Карвовски в това има смисъл: „Влиятелните личности се срещат с други влиятелни личности или с други фотографи, защото е по-лесно да получат съдържание“.

Та все още не е достигнал 1 млн. последователи, но вече иска повече.

„Имам чувството, че в днешно време 1 млн. е нищо, трябват ти три до пет милиона“, посочва той.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 20:41 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още