IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Разликите с Facebook и Twitter могат да помогнат на Snapchat при IPO-то ѝ

Едно от основните предимства на компанията е, че от рано експериментира в начините за монетизиране, твърди инвеститор

14:00 | 12.11.16 г.
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Фокусът на Snapchat върху печалбата още от ранните дни на развитието на компанията ще я направи привлекателна за инвеститорите, ако приложението стане публично, коментира един от инвеститорите в него пред CNBC.

Джонатан Тео, основател и съдружник в компанията за рисков капитал Binary Capital, е инвестирал през 2013 г. в Snapchat, когато тя е имала само 120 хил. потребители. По това време Тео е бил част от General Catalyst.

Приложението в момента има 150 млн. активни потребители дневно и е оценено на около 20 млрд. долара.

Наскоро Snapchat се ребрандира в Snap и се твърди, че се насочва към първично публично предлагане през следващата година. Въпреки че Тео не потвърждава дали компанията планира листване на борсата, твой казва, че ако е така, той е “оптимист”, че инвеститорите ще я сметнат за привлекателна.

По думите на Тео Snapchat очевидно експериментира много в монетизирането и предлага иновативни продукти.

“Тъй като компанията наистина се фокусира върху монетизирането, смятам, че част от тези усилия наистина ще се отплатят от гледна точка на бизнес модела, който компанията има, в сравнение с някои други компании, които са фокусирани в растежа на първо място”, коментира инвеститорът, като има предвид социални мрежи като Facebook и Twitter.

Snap се опитва да увеличи своeто портфолио от рекламни предложения. По-рано тази година компанията представи реклами между “Stories”, но включи и други рекламни предложения, които помагат на трети страни по-лесно да създават собствени кампании в платформата.

В резултат приходите на Snapchat от реклама се очаква да нараснат до близо 1 млрд. долара през 2017 г., според нов доклад на eMarketer. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 20:37 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още