По начина, по който изглежда в момента, LinkedIn като цяло е място, което хората посещават, когато търсят работа, а Microsoft Office е инструмент, който те използват, за да вършат работа. Запазването на тези две дейности отделно ограничава техните възможности. Много хора просто не виждат смисъл да проверяват своите профили в LinkedIn толкова често. Сделката на Microsoft за придобиването на LinkedIn за 26,2 млрд. долара – една от най-големите в технологичната индустрия – е базирана на теория, че хората ще започнат да използват LinkedIn и Microsoft Office повече, ако двете се обединят, пише в свой анализ Bloomberg.
В презентация за инвеститорите, представена в понеделник, компаниите посочиха колко много въпросните услуги могат да си помогнат взаимно. LinkedIn разполага с информация, която може да помогне на потребителите на Microsoft Outlook да се подготвят за срещи в последния момент. Същото важи и за обаждания по Skype и за споделяне на документи чрез Office365. Във време, в което социалните мрежи са почти навсякъде, поддържането на софтуер за продуктивност, който до голяма степен е изолиран, може да бъде голям недостатък.
Чрез придобиването на LinkedIn Microsoft дава на Office собствена социална мрежа. На теория това е перфектната комбинация, защото и двете са ясно фокусирани върху работещия свят.
Сътрудничеството им може да накара хората да използват по-често софтуера на Microsoft, което прави по-малко вероятно прекратяването на абонамента за него в края на годината. Достъпът до данните на LinkedIn ще помогне на Microsoft да направи своя персонален асистент Cortana малко по-умен. Microsoft даде пример как виртуален асистент казва на някого, че човекът, с когото трябва да се срещне, е посещавал същия колеж като него. Същевременно дава информация за това как се справя спортният отбор на колежа, което предполага по-лесното завързване на разговор.
Надеждата на LinkedIn е, че хората ще използват повече професионалната социална мрежа, ако го правят докато всъщност работят. Въпреки че много хора и в момента ползват LinkedIn, по-малко от една четвърт от тези, които имат акаунти, влизат в тях всеки месец.
От своя страна LinkedIn се опитва да увеличи ангажираността по различни начини. Компанията се стреми да се превърне в място за професионални новини, събирайки редовни автори, които нарича Лидери на мнение, и придобивайки няколко стартъпа, които правят четци и други продукти, свързани с новини. През миналата година LinkedIn инвестира 1,5 млрд. долара, за да купи Lynda, която прави онлайн обучения по различни теми. Но делът на членовете на LinkedIn, които влизат в сайта всеки месец, бавно спада с всеки месец. Това е особено лош знак за една социална мрежа.
В своята презентация Microsoft посочи новините и обученията като области, в които може да помогне на LinkedIn във връзка с добавянето на нови потребители, привличането на допълнителни приходи от директни плащания и реклама. Междувременно LinkedIn ще предостави редица други възможности на другите начинания на Microsoft, свързани с работата. Най-големият производител на софтуер в света се обзалага, че ще успее да постигне доста благодарение на това.
преди 8 години Както си бяха взаимно полезни с Нокия, така и тук. LinkedIn e тръгнала необратимо надолу. отговор Сигнализирай за неуместен коментар