Отново тогава, след години на преговори, Apple постигна споразумение с държавния мобилен оператор, който е и най-големият в страната – China Mobile. Това помогна на компанията да разшири разпространението на iPhone чрез използването на националната мрежа от магазини на оператора.
Миналата година Apple пусна първата си телевизионна реклама, насочена специално към Китай. Това се случи в навечерието на Лунната нова година. Рекламата е подобна на американската. Тя включва млада жена, която използва продукти на Apple за да създаде нова версия на стара песен, която да пусне на iPad на своята баба.
Главният изпълнителен директор на Netflix Рийд Хейстингс, който искаше да получи лиценз за опериране на компанията му в Китай, нееднократно е посочвал iPhone като модел за това колко търпение е необходимо за пробиване в страната.
Като цяло Apple е по-добре подготвена за известни политически рискове заради уроците, които си е взела от предишните си неуспехи.
Apple се съобразява с желанията на Пекин по всякакви начини. Вътре в Китай Apple Store не включва приложения, свързани по някакъв начин с Далай Лама или такива на активисти за свободата на словото. Apple блокира своето приложение News и то не е активно в Китай.
Кук вече е установил някои лични връзки в страната. Това е дестинацията, до която той е пътувал най-много през последните три години. Дори си създаде акаунт в Sina Weibo, китайската версия на Twitter, и присъства на държавната вечеря по време на гостуването на президента Си Дзинпин във Вашингтон през септември.
Canalys твърди, че Apple е продал 11% от смартфоните в Китай през третото тримесечие на 2015 г., докато Huawei и Xiaomi са продали, съответно - 16% и 15%. Година по-рано делът на Apple беше 5%.
преди 8 години А, и моде+растите - ***+расти Д С И Бете ВГЗ ! отговор Сигнализирай за неуместен коментар