В американския App Store на Apple Spotify е на челно място в музикалната категория, а като цяло е на четвърта позиция.
Както изглежда, потребителската база на Apple често предпочита пазарния лидер, а не нейните собствени предложения. Има добри причини за този избор. Единият са проблемите на софтуера. Apple Music се появи на пазара с няколко изключително неприятни грешки, с които се справи доста трудно. Най-неприятната правеше свалените от iTunes песни недостъпни.
Apple е криткувана и за неинтунитивния и прекалено сложен дизайн – нещо, което компанията не е свикнала да чува. Освен това част от критиките са, че услугата не разполага с част от неща, които потребителите на Spotify оценяват, като възможността за лесно създаване и споделяне на плейлисти.
Предишните навлизания на Apple на нови пазари обикновено са били свързани с по-голяма подготовка от нейна страна и по-голяма ефективност.
Със сигурност Apple Music предлага ексклузивно съдържание като най-новия концертен документален филм за Тейлър Суифт. Но това не е достатъчно добра причина за повечето потребители да платят още 10 долара, за да имат достъп до втори музикален абонамент.
Разбира се, дори с 10 млн. абонати Apple Music ще донесе 1,2 млрд. долара към годишните приходи на компанията. Това е изключително малко, като се има предвид, че очакваните приходи на Apple за 2016 г. са 239 млрд. долара. Сумата не е достатъчно добра за компания, към която има толкова голям култ и която достига до милиони хора.
Лошият старт на продуктите не е нещо неприемливо за Apple. Няма спор, че компанията не обявява данни за Apple Watch, за да избегне разочарованието, а вероятно информация за Apple Music няма да се появи до следващия отчет за тримесечието.
Огромните приходи и печалбата на Apple карат от години голяма част от критиците да мълчат, създавайки впечатление, че предишните успехи и географската експанзия ще тласкат компанията винаги напред. Мениджмънтът на Apple трябва да обърне специално внимание на темпото и качеството на иновациите, допълва анализът.
преди 8 години отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години това някакъв бъзик ли е Spotify го има от 2008-*** : 8 години, за 6 месеца apple music взима 10 милиона абоната - половината това което Spotify има за 8 години. Не само не са загубили посоката ами и са ги убили. Но на някой лаком инвеститор може да му се вижда малко, все пак Spotify е стартъп който е нямал финансите на Apple отговор Сигнализирай за неуместен коментар