"Резултатите за Mavens бяха смешни, защото по-голяма част от това, което те генерират, не са нови приходи", коментира Браян Уейзър, анализатор от Pivotal Research.
Когато Yahoo обяви придобиването на Tumblr за 1,1 млрд. долара през май 2013 г., Майер заяви, че добавянето на 300-те млн. потребителите на уебсайта ще доведе до увеличаване на потребителите на Yahoo до над 1 млрд.
През тази година Майер преразгледа методологията, използвана за измерване на аудиторията, ползваща настолни компютри и мобилни устройства, твърдят източници, участвали в проекта. Главният изпълнителен директор е наложил мнението си по време на дебатите за различните техники и често разчита на метода, който показва най-голяма брой, коментира източник.
През октомври 2014 г., повече от година след прогнозата на Майер, Yahoo обяви, че е преминала граница от 1 млрд. потребители месечно, повече от една втора от които използват мобилни устройства. Това е първият път, в който Yahoo се позовава на новата си методология за изчисляване на броя на потребителите, допълват източниците. По време на среща с анализатори Майер заяви, че Yahoo използва различни метрики, но не разкри каква е използваната методология.
Докато Yahoo променяше стратегията си, Майер определи компанията като конкурент на Netflix в предоставянето на онлайн видео съдържание и като заплаха за Google в сферата на търсенето, но постигна малко в напредъка в изпълнението на тези цели.
През последните две години Yahoo похарчи повече от 100 млн. долара за създаването на оригинално видео съдържание, а в тази сума не влизат разходите за служителите, твърдят хора, запознати с въпроса.
Yahoo Screen, портал за професионално съдържание от медийни партньори като ABC Walt Disney и The Wall Street Journal, както и собствено съдържание на Yahoo, има 25 млн. уникални потребители. Броят е почти същият като този в началото на 2014 г. според comScore, чиито данни изключват мобилните потребители. През третото тримесечие Yahoo е похарчила 42 млн. долара за онлайн предавания, твърди компанията.
Същевременно фокусът и инвестициите на Yahoo се насочват към търсачката. Вътрешен проект, наречен Yahoo Index, има за цел да изгради нова търсачка, насочена към мобилните телефони, посочват източници, запознати с плановете на фирмата.
Може би най-значимият партньор на Yahoo в сферата на онлайн търсенето - Apple, изглежда почти недостъпен. Въпреки че Майер заяви, че е отворена за преговори с производителката на iPhone, за да може Yahoo стане търсачка по подразбиране в брузъра Safari на Apple, преговори не е имало, допълват източниците.
преди 8 години то и сега шефка на ХП е жена :):) и прави безумни преструктурирания ... верно че наследи проблеми от предишните, но вече 3-4 години проблемите си стоят още. дефакто там има доста жени по високите позиции. Примерно в тех. съпорта бяха предимно жени шефките, въпреки че повечете не бяха решили и един тикет през живота си отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Карли Фиорина(кандидата за президент) беше главния меринджей на HP преди 10-на години и реално след няколко безумни придобивания по инициатива на Фиорина и HP започна да се разпада и аха за малко да се гътне. Като капак на всичките и гафове по време на кандидат-президентската си кампания тя кажа, че Османската империя била "великолепно мултикултурно общество, на което тя се възхищава". Сега явно в Yahoo потвърждават тенденцията. След провала на Меркел с бежанците 2015 ще се очертае като тотална катастрофа за progressive феминистите, което е добре естествено. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години искахте жени мениджъри зада има равенство ... ето ви! отговор Сигнализирай за неуместен коментар