Говорителят на Verizon заяви, че компанията „ще се радва да продава“ iPhone, но по-важното за компанията е потребителите да изберат нея, когато става дума за безжични услуги.
Главният оперативен директор на T-Mobile Майк Сиверт приветства решението на Apple, посочвайки, че ще позволи на потребителите да тестват други оператори.
От своя страна главният изпълнителен директор на Sprint Марчело Клауре заяви в интервю, че напрежението между Apple и операторите не е толкова за контрола върху потребителите, а по-скоро е насочено към двугодишните договори, които не насърчават клиентите да купуват новия iPhone всяка година.
"Apple се опитва да съкрати цикъла, така че да продава повече iPhone-и“, коментира той, добавяйки, че вярва, че именно това искат и потребителите. Откакто Sprint пусна годишен план за обновяване на смартфона миналия месец, 90% от новите потребители са се сдобили с него.
Най-големите мобилни оператори намаляват цените и променят начина, по който са структурирани плановете им, тъй като се конкурират на американския пазар, където повечето хора вече имат мобилен телефон и не сменят често оператора си.
От своя страна, през последните години технологичните компании се оплакват от цената на безжичните услуги. Въпреки че новият iPhpne 6S струва 649 долара, двугодишният план на Verizon, включващ 3 GB трафик месечно, струва два пъти повече. Ето защо технологичните фирми проучват възможностите да се конкурират на пазара на мобилни услуги. По-рано тази година Google пусна собствена мобилна услуга, наречена Project Fi, която препродава мобилни услуги от T-Mobile и Sprint, но под бранда на Google.
Новият подход на Apple може да стабилизира ключовите продажби на телефоните на компанията. Това е особено важно за нея, тъй като подобренията в устройствата ги правят по-издръжливи, а потребителите са по-склонни да ги ползват за по-дълъг период от време.
„Ходът на Apple може да е малко заплашителен, тъй като постепенно ерозира отношенията на оператора с клиента“, коментира Крейг Мофет, старши анализатор в MoffettNathanson. По думите му операторите обикновено губят пари всеки път, в който продадат смартфон, а реално печеливши сега са именно мобилните услуги.
В крайна сметка промяната може да помогне на по-малките оператори като T-Mobile и Sprint, които се борят да привлекат клиенти от доминиращите на пазара AT&T и Verizon, посочва анализаторът на Macquarie Research Кевин Смитън.
преди 9 години Кво се е изложила бе, като пак ще продадат стотици милиони бройки. Балъци докато има, не го мислете Епъля отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Пазарът на смарт телефони забавя темповете си на растеж. Това е нормално с оглед на пренасищането и липсата на съществени иновации в бранша. Последните айфони по качесто и иновативност на продукта се калсираха в ценови диапазон 200$ спрямо конкурентите си, но реално се продават за 700$, защото са Apple. Iwatch е пълна трагедия. Търсят се нови сектори за растеж, но все повече опитите на Apple изглеждат отчаяни и хаотични. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Пазарът на смарт телефони забавя темповете си на растеж. Това е нормално с оглед на пренасищането и липсата на съществени иновации в бранша. Последните айфони по качесто и иновативност на продукта се калсираха в ценови диапазон 200$ спрямо конкурентите си, но реално се продават за 700$, защото са Apple. Iwatch е пълна трагедия. Търсят се нови сектори за растеж, но все повече опитите на Apple изглеждат отчаяни и хаотични. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Ябълката вчера се изложи, изложи се яко.. отговор Сигнализирай за неуместен коментар