Алтернативни източници на приходи
Рубенсън смята, че компаниите могат да печелят повече, възползвайки се от факта, че има фенове на мобилните игри, които наистина обожават героите и искат да видят в реалния живот много повече от дадено заглавие. За целта фирмите могат да продават мърчъндайз – от плюшени играчки до бижута и тениски. Според представителя на Amazon по този начин всички печелят. Компанията се сдобива с нов сигурен източник на приходи. Потребителите са щастливи, защото могат да покажат реално предпочитанията си към дадена игра или герой и същевременно помагат за рекламирането на заглавието.
Интернет на нещата и мобилните игри
На фона на всичко това производителите на игри не крият вълнението си от възможностите, които може да им предложи свързването на всички устройства около нас благодарение на интернет на нещата. Експертите смятат, че ще настъпи момент, в който игрите като цяло няма да бъдат асоциирани с конкретен хардуер, защото ще бъдат интегрирани във всякакви устройства. Въпреки това е рано да се каже как мобилните игри ще влязат в преносими устройства като умните часовници.
„Потребителите очакват, че всички игри ще са достъпни за тях навсякъде, на всяко едно устройство. При часовниците потреблението ще е различно, но със сигурност ще има очакване, че щом има интернет връзка, значи има възможност за достъп до игри“, коментира Рубенсън.
И все пак експертите все още търсят ясни индикации, че потребителите имат голям интерес към мобилни игри на нови преносими устройства. Още по-важният въпрос е колко точно време ще им отделят и как рекламите да влязат във формат, които до известна степен ограничава възможностите.
Повече новини от Mobile World Congress можете да прочетете тук