Рекламните кампании с имейл съобщения са много по-ефективни от тези в социалните мрежи, сочи наскоро проведено проучване на анализаторската къща McKinsey & Co., цитирано от Еntrepreneur.com. Според информацията електронната поща е 40 пъти по-ефективна при набирането на клиенти, отколкото хилядите туийтове и постове, които предприемачите публикуват във Twitter и Facebook.
“Ако се чудите защо търговците са склонни да ви заливат с електронни писма, обяснението е много просто: методът работи“, казват в изявление от McKinsey.
От самата поява на социалните мрежи, когато много хора предвиждаха светлото им бъдеще, съществуваха защитници на класическия имейл, като основен начин за официална връзка с клиентите. Още през 2009 г. различни анализатори споделяха мнението, че електронната поща е първата и най-голяма социална мрежа в света. Сблъсъкът между двете услуги продължава и до днес.
Защо социалната мрежа все още не може да изпревари електронното писмо по-ефективност? Според McKinsey около 91% от американските потребители използват имейлите си дневно. Нещо повече, бързите поръчки на стоки чрез електронната поща са цели три пъти повече от продажбите, които се реализират с помощта на социалните мрежи, а средната стойност на всяка поръчка е с около 17% по-висока.
Разбира се, всичко това не означава, че търговците трябва да ни бомбардират с безкраен спам.
Трябва да се има предвид и постоянната промяна в поведението на клиентите. McKinsey съобщават, че между 2008 и 2012 г. се забелязва 20% спад в използването на електронна поща от американските потребители. По това време социалните мрежи предложиха много лесни начини за комуникация между хората, в които търговците също трябва да инвестират, смятат от McKinsey. Това, което те не трябва да правят, е да забравят електронната поща, чийто потенциал може да се използва изцяло, следвайки няколко прости принципа:
Електронната поща остава по-ефективна от социалните мрежи
Бизнесът продължава да разчита на класическите имейли за набиране на клиенти
13:23 | 25.01.14 г. 1![<p>
<em>Снимка:</em> <em>Ройтерс</em></p>](/media/files/resized/article/640x360/a8f/19c9b4a289331aaf929ab0b8acf09a8f-0000165658-article3.jpg)
Снимка: Ройтерс
![](/media/img/icons/article-time-icon.png)
-
Седмичните молби за помощи при безработица в САЩ се увеличават повече от очакваното
-
А. Костадинов: Негативите от търговската война с Китай изкарват много западни бизнеси от пазара
-
Хибридите са в основата на силното представяне на Renault през първото полугодие
-
Весела Чернева: ЕС ще се занимава с обща отбрана за първи път от своето съществуване
-
ЕЦБ очаквано остави лихвите без промяна
-
Европейските компании печелят битката за завръщане в офиса
-
Германската "Леони" затваря завода си за производство на кабели за автомобили в Плевен
-
Китайска компания иска да изгради фабрика в Божурище за 5 млн. евро
-
Неуспешната атака в Харков подсказва, че Русия скоро няма да може да поддържа темпото
-
Икономист: Неравенството доведе 70% от българското население да е с доходи по-ниски от средните
-
"Росатом" продаде активите си в Германия
-
Чуждите инвестиции у нас намаляват с близо 64% към края на май
Специални проекти виж още
Коментари
Финанси виж още
-
ЕЦБ очаквано остави лихвите без промяна
-
Прогнозният бюджет за общински проекти за 2024 г. достигна 4,5 млрд. лв.
-
Емитентите на спот етер ETF-ите публикуваха потребителските си такси
-
Украйна е започнала нови преговори за преструктуриране на 20 млрд. долара дълг
-
Тази година вече има повече листнати криптовалути на водещи борси, отколкото за цялата 2023 г.
-
ЕБВР е отпуснала втори транш за 5 млн. евро от заема за „Елана Агроредит“
преди 10 години Сериозно съобщение по ФБ? Да да друг път. Няма как да комуникирам сериозно с клиенти и партньори в този еротичен тийн сайт. отговор Сигнализирай за неуместен коментар