В миналото Apple полагаше малко усилия, за да привлича корпоративни клиенти. Под управлението на Тим Кук обаче концернът тихомълком предприе някои стъпки, за да стане по-привлекателен за технологичните мениджъри във фирмите. Така сега например е по-лесно да се интегрират смартфоните и таблетите на концерна в системите за корпоративна електронна поща и да се защитят корпоративните данни. Новата операционна система за Mac-овете Mavericks притежава технология за сигурност и криптиране на данните, която е насочена към корпоративни клиенти.
Стратегията бе успешна: ако на разположение са търсените корпоративни приложения за смартфони и таблети, то търсени са предимно приложения за платформата на Apple. През третото тримесечие на 2013 г. повече от 90 процента от всички бизнес приложения по данни на Good Technology са за мобилната операционна система на Apple IOS. Компанията е разработила мобилен софтуер за сигурност и събира статистически данни въз основа на повече от 5000 корпоративни клиенти.
Но и конкуренцията се разраства. Анализатори и разработчиците твърдят, че мобилната операционна система Android на Google отбелязва известен напредък - отчасти и заради многобройните производители на Android устройства, които позволяват на клиентите си известна гъвкавост в цените и функциите, като размер и скорост на процесора на устройствата.
Секторът на търговията на дребно е друга важна ниша за Apple устройства. Американската верига магазини Norstrom например вече използва за корпоративни цели повече от 24 000 iPad-а и Ipod Touch устройства, някои от които подменят част от касите. В модната верига Urban Outfitters персоналът по продажбите използва адаптирани Ipod Touch устройства за отчитане на парите, управление на продажбите и изпращане на продаваните продукти до адреса на клиента. Повече от 1000 iPod touch са в употреба в американските магазини на Urban Outfitters.
Щатската бижутерийна верига Alex and Ani замени в края на 2012 г. лаптопите с уеб-базирана система за плащане със самостоятелно създадено приложение за Ipod Touch устройства. Устройствата на Apple са прибрани в един корпус, който позволява и картови плащания. Служителите на 37 магазина от веригата използват приложението, за да издават фактури, за сканиране на баркодове и извличане на информация за клиентите. Освен това приложението е свързано бизнес софтуера на компанията, който управлява инвентаризацията.
Заради клиентския щурм за Деня на майката през 2012 г. клиентите са били принудени да чакат няколко часа пред водещия магазин на веригата в град Крънсън, казва Джо Лейзън, главен технологичен директор на компанията. След като компанията въвежда в експлоатация устройствата на Apple, времето за чакане е било намалено до по-малко от десет минути, твърти Лейзън. И то въпреки факта, че продажбите на този магазин са се удвоили.
преди 10 години Много силно и може би неуместно казано.И на мен не ми харесва политиката на Samsung нито поддръжката за устройствата им но не бих ги нарекъл ***, защото не са. Корпоративна политика, кво да ги правиш. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Цървулите от Samsung са напълно умрели, живи да ги оплачеш нещастниците отговор Сигнализирай за неуместен коментар