Подобни развития като в Южна Корея вече има по целия свят. В Австралия компанията за маркетингови проучвания Millward Brown използва камери, за да регистрира лицевите реакции към телевизионната реклама. През последните две години камери с висока разделителна способност, повишена изчислителна мощност и мрежовия капацитет на SK Telecom позволяват да се предложат повече услуги - да се броят например пешеходците в станциите на метрото или автомобилите по пътищата.
Общественият мониторинг в Южна Корея е разрешен
Терминалната система в този мол е позволила на SK Telecom да навлезе дълбоко в технологиите за разпознаване на лица. Още преди откриването на търговския център е била приложена база данни с изображения на 5000 лица по пол и възраст. Към тях се добавят и около 1000 информации за черти на лицето, бръчки, междуочно разстояние и други подобни. Ако човек приближи терминала, камерата следва движението му, докато системата сравнява лицето към базата данни и определя неговия пол и възраст.
В най-големия атриум в IFC мол SK M&C вече демонстрира на двуетажен LED монитор с камери и датчици за движение това, което ще бъде възможно да се постига с интерактивната реклама. Компанията е разработила кратки видео игри, при които хората в атриума могат да контролират героите на екрана.