IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Twitter раздвижва мобилната реклама

В повечето дни платформата печели повече от мобилна, отколкото от настолна реклама

12:58 | 02.07.12 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	Главният изпълнителен директор на Twitter Дик Костоло. <em>Снимка: Ройтерс</em></p>

Главният изпълнителен директор на Twitter Дик Костоло. Снимка: Ройтерс

Платформата за кратки съобщения Twitter отчита първи успехи при продажба на реклами при мобилни устройства. Това може да представлява завой към успеха на услугата, в която по-големите конкуренти като Facebook и Google все още имат трудности, пише Wall Street Journal.

В повечето дни Twitter вече има повече приходи от реклама, която се показва на мобилни устройства като смартфони и таблети, отколкото на сайта Twitter.com, заявява мениджър на компанията. Една от причините е, че потребителите, които виждат реклама в Twitter на мобилния си телефон, са по-склонни на клик, отколкото потребителите на персонални компютри. Само тогава обаче рекламодателят плаща на Twitter.

Едва от април насам компанията започна да преследва засилено тази концепция. Много компании освен това не проверяват колко ефективна е рекламата им в Twitter. 

Веригата ресторанти P.F. Chang е сред клиентите, които са положително изненадани от честото натискане на рекламни банери в мобилната версия. През януари компанията от Скотсдейл, Аризона, плаща 25 000 долара за промоция по повод на китайската Нова година, при която на потребителите са пращани рекламни туитове.

Мобилните потребители са по-атрактивни

През първите няколко дни около 1 млн. души са кликнали върху тези реклами, препращали са ги или по друг начин са взаимодействали с тях, казват от компанията. 70% от тях са използвали мобилни устройства, само 30 на сто – настолни компютри. От тогава веригата ресторанти дава целия си бюджет за реклама в Twitter само за мобилна реклама, казва Джейсън Милър, мениджър в P.F. Chang.

"Резултатите са невероятни", казва той, обяснявайки, че неговата компания е платила през април и още 25 000 долара на Twitter, за да рекламира промоции за обяд. Това не е била обаче толкова успешна, колкото първата кампания. Той изчислява, че Twitter е по-подходящ за отделни събития, отколкото за обща разяснителна кампания.

Twitter подчертава, че неговият мобилен рекламен бизнес върви толкова добре, защото всеки туит лесно може да се конвертира в рекламно послание. Форматите на рекламата са еднакви както за PC, така и за мобилни устройства, цената също не се променя. На много други мобилни платформи за реклама, като например тези на Google, цените са по-ниски, отколкото в нормалната мрежа, отчасти заради слабото търсене.

Последна актуализация: 14:16 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още