IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Новият закон в медийния бизнес: или си дигитален, или губещ

Яростната атака на цифровите технологии предизвиква еволюция в медийната индустрия

08:04 | 07.01.11 г.
Автор - снимка
Създател
Новият закон в медийния бизнес: или си дигитален, или губещ

Новият закон в бързо променящата се медийна индустрия изглежда гласи „дигитален или губещ“, след като яростната атака на цифровите технологии нанесе тежки поражения на традиционните медии.

Новата година ще покаже по-ясно кои от традиционните медии ще успеят да излязат изпод развалините и да се приспособят към новата реалност, пише в анализ за медийния бизнес Wall Street Journal.

Онлайн игрите, които се възползваха от популярността на социалните мрежи, процъфтяват. Издателите са все по-наясно с това колко доходоносни могат да бъдат дигиталните книги, вестници и списания, един пример за това как историческото съперничество между медиите и технологичните компании, което е все още силно, може да се смекчи.

Някои медийни платформи, като телевизия, могат да се сблъскат с най-трудните си дни. Там цифровата вълна се проявява като нов начин за гледане на телевизия през интернет, който започва да изкоренява традиционните навици. Как ще могат телевизионните мрежи и кабелни компании да компенсират парите, които ще загубят, ако зрителите "срежат кабела" и започнат да търсят предавания в интернет?

Рекламодателите, загрижени за това как технологиите подкопават резултатите от тяхната дейност, най-вероятно ще продължат да бягат от мудните медийни среди, като например печата, към бързо развиващите се нови платформи, достъпни чрез мобилните устройства като смартфони и таблети. Но това ще ги изправи пред зоркото око на регулаторните органи, които се опасяват, че цифровите данни на потребителите не са достатъчно добре защитени.

За медийните вождове 2011 вероятно ще доведе до повече хазарт, като преценяват колко да инвестират в бързо развиващи се медийни платформи, които директно застрашават традиционните медийни канали. Както обикновено, те ще се наблюдават взаимно и успоредно ще следят внимателно потребителите.

Ако ви интересува какво ще се случи с телевизиите, киното, вестниците, компютърните игри и книгите, вижте погледа на Wall Street Journal към метаморфозата на медийния бизнес през тази година в галерията.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 11:21 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още