Ако се интересувате от маркетинг и реклама, особено в интернет, вероятно познавате специализирания сайт AdAge (Advertising Age).
Сайтът на изданието, което организира собствени проучвания и конкурси в сектора, а освен това следи новостите в рекламния свят, основно в Щатите, изненадващо се оказа затворен във вторник.
От съобщение на единствената страница, която се отваряше през целия ден при поискване на достъп до медията, ставаше ясно, че тя не е успяла да „опази“ собствения си сайт жив.
Така, въпреки че принципно се стреми да описва положителните и отрицателните стъпки на различните брандове, сайтът спонтанно изгуби собствената си марка някъде онлайн.
В публикуваното съобщение се посочваше, че се работи по проблема и към 16:25 часа той явно беше разрешен. Причините за временно ограничения достъп засега са неизвестни.