IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

WPP: Миналата година бе „брутална“ за рекламния сектор

Най-голямата рекламна компания в света обаче е уверена, че ситуацията вече се подобрява значително

10:34 | 05.03.10 г.
Автор - снимка
Създател
WPP: Миналата година бе „брутална“ за рекламния сектор

Най-голямата рекламна компания в света – WPP, обяви спад в печалбата си от 11 на сто за миналата година, което е свило положителния й резултат до 663 млн. лири. Причината за това е тежката икономическа криза, налегнала компаниите и произтичащото от това съкращение на рекламните бюджети.

Изпълнителният директор на компанията Мартин Сорел посочва, че през миналата година той „се е пържил в ада“. Сега обаче ситуацията се е променила коренно и дори в WPP са започнали да назначават нови служители.

Очакванията на WPP е 2010 да е далеч по-спокойна година за рекламния пазар.

„Макар 2009 година да беше брутална за групата, ние успяхме да ограничим разходите си съобразно свиващите се приходи“, посочва Сорел, цитиран от ВВС.

Сред основните събития, които са от голямо значение за рекламния сектор, са Зимните олимпийски игри, Азиатските игри и Световното първенство по футбол. Именно на тях WPP разчита за увеличаване на приходите и подобряване на резултатите си.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 16:21 | 17.08.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още