Повече от 5% от българите кликват при мобилно сърфиране в интернет върху най-различни рекламни банери, като този брой хора непрекъснато нараства. Данните са на австрийската компания IQ mobile, която присъства и в България.
Независимо дали четат новините или времето на мобилния си телефон, мобилният канал предлага по този начин една нова и много атрактивна ниша за рекламодатели и техните новини, казват от компанията.
Кампаниите за мобилна реклама се характеризират с голяма степен на видимост, проследими успехи от рекламата, директен контакт с целевите групи, както и най-висока степен на запомняне, като в същото време оставят положителен и траен имидж на марките.
Според Александра Шмид, новият регионален мениджър на групата за Югоизточна Европа, е важно да се знае, че за успех не може да се разчита на „натиск-кампаниите“, при които се разпращат sms-и без съгласието на потребителя.
„Мобилната реклама утвърждава своето място в маркетинговия микс, но най-големият шанс за успех имат тези, които залагат на качество и компетентост“, допълва тя.
Още за мобилната реклама:
А. Бьорде: Не се страхувайте от мобилната реклама
Какво е нужно за развитието на онлайн видеорекламата?
Мобилната реклама: Революцията тепърва предстои
Кой колко гледа реклами на мобилен телефон