IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

5% от мобилните потребители у нас отварят банери на телефона си

За успех в мобилната реклама не може да се разчита на „натиск-кампаниите“, при които се разпращат sms-и без съгласието на потребителя, казват експерти

12:35 | 04.03.10 г.
Автор - снимка
Създател
5% от мобилните потребители у нас отварят банери на телефона си

Повече от 5% от българите кликват при мобилно сърфиране в интернет върху най-различни рекламни банери, като този брой хора непрекъснато нараства. Данните са на австрийската компания IQ mobile, която присъства и в България.

Независимо дали четат новините или времето на мобилния си телефон, мобилният канал предлага по този начин една нова и много атрактивна ниша за рекламодатели и техните новини, казват от компанията.

Кампаниите за мобилна реклама се характеризират с голяма степен на видимост, проследими успехи от рекламата, директен контакт с целевите групи, както и най-висока степен на запомняне, като в същото време оставят положителен и траен имидж на марките.

Според Александра Шмид, новият регионален мениджър на групата за Югоизточна Европа, е важно да се знае, че за успех не може да се разчита на „натиск-кампаниите“, при които се разпращат sms-и без съгласието на потребителя.

„Мобилната реклама утвърждава своето място в маркетинговия микс, но най-големият шанс за успех имат тези, които залагат на качество и компетентост“, допълва тя.

Още за мобилната реклама:

А. Бьорде: Не се страхувайте от мобилната реклама

Какво е нужно за развитието на онлайн видеорекламата?

Мобилната реклама: Революцията тепърва предстои

Кой колко гледа реклами на мобилен телефон

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 17:03 | 31.08.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още