IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

БНТ иска рекламното й време да се уеднакви с това на БНР

За 2010 г. държавната субсидия на БНТ е намалена със 17%, което я връща във времената през 2005 г., казват от БНТ

16:59 | 13.01.10 г.
Автор - снимка
Създател
БНТ иска рекламното й време да се уеднакви с това на БНР

Българската национална телевизия настоява рекламното време на БНТ 1 да се уеднакви с това на БНР и с регионалните програми на медията, които имат реклама от по шест минути на час. Това се посочва в съобщение от телевизията.

В него се казва, че въведената пазарна политика на продажби е довела до максималното запълване на наличното рекламно време - от 15 минути дневно.

„За 2010 г. държавната субсидия на БНТ е намалена със 17 на сто, което реално я връща във времената през 2005 г.“, се посочва в съобщението.

В него се казва още, че ако не се намерят начини БНТ да се дофинансира през тази година, тя няма да може да поддържа програмата си до края на годината и „ще трябва да сваля часове програма“.

От БНТ заявяват, че силно вярват, че ще надделее здравият разум и ще се даде възможност на телевизията да бъде силна, независима, конкурентоспособна и развиваща се, както останалите европейски обществени телевизии.
 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 04:06 | 02.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още