Осем кандидати подадоха оферти за реклама на българския туристически продукт на пазарите в Германия, Русия и Великобритания. Офертите бяха отворени днес в Министерството на икономиката, енергетиката и туризма, съобщиха оттам.
Участниците в конкурса по Закона за обществените поръчки са: нестопанска организация „Междурегионална фондация за устойчиво развитие на туризма” – Русия, „Крос Уърлд” - Германия, рекламна агенция „Сорек Медиа” – Русия, „Бест Вербеагентур” - Германия, „Мак Адвъртайзинг” ООД, консорциум между „Нойзи дизайн и реклама” ООД и рекламна група „Таргет медия”, консорциум „Триас холдинг”, обединение между „Медиа Консулта” и „Крес”.
Част от посочените компании участват с оферти за реклама на определени пазари, други – и на трите пазара.
Обществената поръчка с предмет „Провеждане на рекламни кампании на целеви пазари Германия, Великобритания и Русия” се финансира по линия на Оперативна програма (ОП) „Регионално развитие”, мярка „Подкрепа за ефективен национален маркетинг на на туристическия продукт”.
Ценовите оферти ще бъдат отворени допълнително на закрито заседание на конкурсната комисия. Прогнозната стойност на цялата рекламна поръчка е 6,47 млн. лева.