Японската компания Panasonic обяви, че цели двуцифрен растеж на продажбите си в чужбина през следващите три отчетни години. Прогнозата е част от изготвения бизнес план на групата, който ще бъде официално представен през януари.
В интервю за Ройтерс изпълнителният директор на производителя на електроуреди Хитоши Оцуки казва, че се надява на годишен растеж между 15 и 20 на сто на развиващите се пазари на Бразилия, Русия, Индия и Китай (БРИК), както и във Виетнам. Прогнозата е за следващите три години.
Оцуки добавя, че Panasonic счита за свои приоритетни пазари и тези в Мексико, Индонезия, Нигерия, Турция, Сърбия и Македония.
В тези държави групата ще се стреми към годишно увеличение на продажбите в размер на 30 на сто.