IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

С 30% се свива рекламният пазар в Русия, само интернет рекламата расте

Най-голям е спадът за деветмесечието при печатните издания

10:31 | 04.11.09 г.
Автор - снимка
Създател
С 30% се свива рекламният пазар в Русия, само интернет рекламата расте

Общият обем на рекламния пазар в Русия за първите девет месеца на годината се е свил с около 30% на годишна база до около 130 млрд. рубли (близо 4,44 млрд. долара), съобщава сайтът Adlndex по данни на Асоциацията на рекламните агенции в Русия.

Най-силен спад на постъпленията от реклама – от 44%, отчитат печатните издания. По-конкретно, рекламните приходи на вестниците за 9-те месеца са намалели на годишна база с 37%, на списанията – с 41%, а на специализираните рекламни издания в Русия – с 55%.

Обемът на приходите от радиореклама за посочения период е паднал с 35%, на приходите от телевизионна реклама – с 21%, а на постъпленията от външна реклама – с 42%.

Данните на Асоциацията на рекламните агенции в Русия сочат, че за 9-те месеца спрямо същия период на миналата година, ръст бележи единствено рекламата в интернет – приходите нарастват с 3%.

Обемът на рекламния пазар в Русия за първото полугодие се беше свил също с 30% на годишна база до 90 млрд. рубли (близо 2,9 млрд. долара). Тогава също беше отчетено, че ръст има единствено интернет рекламата, и то с около 6% на годишна база.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 07:56 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още