Интернет търсaчката на Microsoft – Bing, губи от пазарния си дял в САЩ през септември. Това е първото отстъпление на продукта от пускането му насам, става ясно от цитирани от Ройтерс данни на специализираната компания StatCounter.
Пазарният дял на Bing пада до 8,51% през миналия месец спрямо 9,64%, отчетени за август.
Лидерът в сектора – Google, увеличава пазарното си присъствие, като делът му преминава от 77,83% през август до 80,08% за септември, показва статистиката на компанията.
От своя страна, Yahoo намалява дела си от 10,5 на сто до 9,4 на сто през септември.
Bing стартира официално на 3 юни тази година с надеждата да отнеме от позициите на Google на американския пазар на онлайн търсения. За целта беше организирана и мащабна кампания за промотиране на продукта.