IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Водещите интернет медии учредиха Интерактив Асошиейшън България

Асоциацията е създадена от Дарик Нюз ЕООД, Дир.БГ АД, Икономедиа АД, Инвестор.БГ АД и Нет Инфо.БГ АД

16:53 | 25.09.09 г.
Водещите интернет медии учредиха Интерактив Асошиейшън България

Водещите интернет издатели в България основаха сдружение с нестопанска цел “Интерактив Асошиейшън България“ (IAB). Сдружението е отворено за членство на интернет медиите, технологичните компании, рекламните агенции и рекламодатели, които активно създават и развиват пазара на интерактивната реклама в България.

Асоциацията е създадена от водещите интернет медии, които покриват над 90% от интернет аудиторията в България и събират над 80% от пазара на онлайн рекламата в страната: “Дарик Нюз” ЕООД, “Дир.БГ" АД, “Икономедиа” АД, “Инвестор.БГ” АД и “Нет Инфо.БГ” АД.

Учредителите планират да развиват асоциацията в духа на целите и стойностите на световната организация The Interactive Advertising Bureau (IAB) и да отворят “Интерактив Асошиейшън България” за членство на технологичните компании, рекламните агенции и рекламодатели в България за по-нататъшно стимулиране и развитие на интерактивната реклама у нас.

Основните цели на сдружението са:
- Да популяризира интерактивния маркетинг и да подпомага рекламните, маркетинг и PR специалистите, рекламните и маркетинг агенциите, медиа шоповете;
- Да споделя най-добрите практики на интерактивната реклама;
- Да създава и утвърждава критерии за единна измеримост и професионални и етични стандарти;
- Да извършва проучвания в областта на интерактивната реклама и маркетинг и да публикува и разпространява резултатите от тях;
- Да подпомага обучението на кадрите в интернет медиите.

Членството в “Интерактив Асошиейшън България” дава възможност да се създава среда и стандарти за качество на предлаганите услуги и продукти, да се изграждат и утвърждават професионалнитe и етични норми в бранша, както и да се стимулира саморегулирането на пазара на интерактивната реклама в България.

Мисията на асоциацията е да популяризира преимуществата и възможностите на интернет рекламата като едни от основните канали за комуникация, наред с телевизията, радиото, пресата и външната реклама, както и да популяризира преимуществата на интернет ракламата като таргетиране, висока ефективност и разнообразност на формите и подходите.

Сдружението ще работи за утвърждаването на ясни правила и добри практики за всички, които правят бизнес в областта на интернет медиите, технологичните компании, рекламните агенции и рекламодатели, свързани пряко или непряко с дигиталната и интeрактивната реклама в България.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 04:15 | 13.09.22 г.
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още