IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Twitter разшири правилата си, за да разреши реклама

Бързо растящият сайт търси начин да генерира приходи от популярността си

09:53 | 11.09.09 г.
Twitter разшири правилата си, за да разреши реклама

В търсене на начин за генериране на приходи сайтът за микроблогове Twitter разшири условията си за потребителите, за да даде възможност на рекламодателите да достигнат до посетителите на сайта, които са над 45 млн. на месец.

Twitter е компания на две години, създадена с венчър капитал, която предлага платформа за публикуване на неограничен брой съобщения с дължина до 140 символа.

В четвъртък компанията ревизира условията на услугите, които предлага, като уточни, че може да се пускат реклами.

„Оставяме вратата отворена за реклама. Бихме желали да запазим всичките си възможности, както сме казвали и преди“, пише съоснователят на компанията Биз Стоун на официалния блог на компанията.

Приходите от реклама са провереният от времето начин за сайтовете да генерират приходи, като същевременно остават безплатни за потребителите.

Невижданият ръст на социални мрежи привлича интерес – уникалните посетители на Twitter достигнаха 44,5 млн. през юни, което е 15 повече в сравнение с година по-рано по данни на comScore.

Някои анализатори са скептично настроени относно рекламата в социалните мрежи, като са на мнение, че компаниите не са склонни да поставят марките си редом до непредсказуемо (и потенциално обидно) съдържание, което се генерира от потребителите.

Самият Стоун пък обяснява, че компанията внимава да не дразни нарастващата си база от потребители, засипвайки ги с реклами.

Други анализатори обаче са на мнение, че потребителите на социални мрежи прекарват много време в тях, което ги прави привлекателна платформа за рекламодателите, особено ако се известни предпочитанията на потребителите, пише Ройтерс.

Twitter оставя новата си клауза за рекламата с отворен край, като подчертава, че подлежи на промяна.

„Услугите могат да включват реклами, които могат да бъдат таргетирани към съдържанието или информацията за услугите, заявки, направени чрез услугите или друга информация“, пише в условията. „Видът и степента на реклама от Twitter относно услугите подлежат на промяна“.

„Като се има предвид, че Twitter ви дава достъп до и употреба на услугите, се съгласявате, че Twitter и трети страни и партньори могат да поставят такива реклами на услугите...“, пише още в условията.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 07:15 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още