Общите условия за взаимоотношенията с потребителите на мобилни услуги на Globul са изработени и се прилагат с цел да бъдат защитени интересите на потребителите при пълно спазване на действащото българско законодателство, както и в съответствие на обичайните търговски практики, възприети на българския пазар.
Това се посочва в становище на мобилния оператор във връзка с публикуваното вчера съобщение на Комисията за защита на потребителите (КЗП) за завеждане на иск срещу „Космо България Мобайл” ЕАД.
От комисията обвиняват компанията, че чрез въвеждане на неравноправни клаузи в Общите условия на договорите с клиентите й. нарушава правата на голяма група потребители
От оператора обаче се защитават с твърдението, че „по същество същите клаузи присъстват в Общите условия и на другите български телекомуникационни компании“ и следователно КЗП несправедливо „обвинява” само Globul в прилагането на тези практики.
Globul счита, че становището на КЗП е дискриминиращо, накърнява доброто име на компанията и е подвеждащо за потребителите й, се посочва в съобщението на компанията. Компанията си запазва правото да използва предвидените в закона средства, за да защити интересите на своите потребители, акционери, партньори и служители, казват още от компанията.