IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Рекламна кампания на Budweiser цели разпознаваемост като на Coca-Cola

Пивото ще бъде представено на нови пазари, а за тези, на които марката вече се предлага, ще бъдат разработени нови рекламни програми

13:19 | 27.08.09 г.
Автор - снимка
Създател
Рекламна кампания на Budweiser цели разпознаваемост като на Coca-Cola

Пивоварната компания Anheuser-Busch InBev оповести плановете си за стартиране по цял свят на мащабна рекламна кампания на марката бира Budweiser. С кампанията най-голямата в света пивоварна цели марката Budweiser да достигне ниво на разпознаваемост от потребителите като това на Coca-Cola, съобщава интернет порталът Advertising Age.

Задачата за превръщане на емблематичната за САЩ бира в глобален лидер на пазара е възложена на агенцията DDB, която рекламира Budweiser в Щатите от средата на 90-те години на миналия век. DDB ще представи пивото на нови пазари и също така ще разработи нови рекламни програми за пазарите, където марката вече се предлага. В някои страни общите маркетинг програми и послания на DDB ще бъдат преработени и приспособени за местните пазари от локални рекламни агенции.

"Искаме марката да застане зад едно и също нещо навсякъде", заявяват от Anheuser-Busch InBev. Те посочват, че за Coca-Cola това нещо е "щастие", докато все още не са решили какво да е за Budweiser.

Марката Budweiser е силно разпознаваема от потребителите в САЩ, Китай, Канада и Великобритания и е достъпна отчасти на 80 пазара по света. Budweiser обаче е дефицитна стока в Африка например.

Компанията Anheuser-Busch InBev се формира след закупуването на американския пивовар Anheuser-Busch от белгийско-бразилския му конкурент InBev, финализирано в края на ноември миналата година. Придобиването струваше на InBev 52 млрд. долара, а една от основните причини за покупката беше глобалният потенциал, който InBev вижда в бирата Budweiser.

Сред известните марки, произвеждани от Anheuser-Busch InBev, са още Stella Artois, Bass, Brahma, Hoegaarden, Staropramen. Познатата у нас марка Каменица се произвежда от дъщерното на пивоварната дружество "Каменица"АД.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 19:09 | 05.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още