IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

General Motors увеличава разходите си за реклама

Допълнителните средства за реклама ще дойдат от бюджетите за модели, които GM изоставя

12:53 | 14.08.09 г.
Автор - снимка
Създател
General Motors увеличава разходите си за реклама

General Motors (GM) ще увеличи разходите си за реклама за периода до края на 2009 г. и за цялата следваща година.

Ръководителят на финансовия отдел на автомобилната компания - Рей Янг, не уточни с колко точно ще бъдат увеличени разходите за реклама, но посочи, че увеличението ще е значително, съобщи порталът Campaign.

Допълнителните средства за реклама ще дойдат от бюджетите за модели, които GM изоставя - такива като Hummer, Saab и Saturn, и ще бъдат вложени в Chevrolet и Cadillac.

Представители на General Motors поясниха, че новата глобална рекламна кампания ще цели да накара потребителите да преосмислят възгледите си за колите на GM.

На 6 юли бе одобрен план за преструктуриране на General Motors. Фалиралият в резултат на икономическата криза автомобилен производител продаде най-добрите си активи на нова компания със същото име с цел да избегне ликвидация.

Вчера стана ясно, че General Motors е успяла да изглади противоречията си, които имаше с канадския производител на автомобилно оборудване Magna, който е кандидат за закупуването на подразделението на GM Opel. Magna заедно с руския си партньор Сбербанк най-вероятно ще са новите собственици на германската фирма, но за да се стигне до сделка, американската компания трябва да съгласува решението си с Берлин.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 00:14 | 13.09.22 г.
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още