IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

AOL иска да стане лидер в интернет рекламата

За първото тримесечие на годината рекламните приходи на AOL са паднали с 20% на годишна база

14:47 | 20.07.09 г.
Автор - снимка
Създател
AOL иска да стане лидер в интернет рекламата

Един от основните приоритети на AOL – интернет подразделението на медийния холдинг Time Warner, е компанията да стане лидер в интернет рекламата, съобщи новият й ръководител Тим Армстронг, цитиран от Wall Street Journal.

По думите на Армстронг служителите на AOL би трябвало да си зададат въпроса коя област в интернет все още си остава „бяло петно“ и се нуждае от иновации. Той посочва, че планира да създаде отделно бизнес звено, което да се съсредоточи върху работата по нови проекти.

Преди да постъпи на работа в AOL, Армстронг в продължение на над 8 години е бил старши вицепрезидент на Google, а последно е оглавявал рекламното подразделение на Google за Северна и Латинска Америка.

Очакванията са, че като ръководител на AOL Армстронг ще може да повиши ефективността на работа на фирмата, която заради икономическата криза започна да губи пазарните си позиции. За първото тримесечие на годината рекламните приходи на AOL са паднали с 20% на годишна база.

Наскоро от Time Warner обявиха, че AOL ще бъде отделено в самостоятелна фирма, като това вероятно ще стане през последното тримесечие на годината.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 06:51 | 06.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още