IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Barron's: Издържащите се с реклама медии все още са перспективни

Истината е, че акциите на най-добре управляваните медийни и рекламни компании са неоправдано евтини, пише американското финансово списание

09:23 | 20.07.09 г.
Автор - снимка
Създател
Barron's: Издържащите се с реклама медии все още са перспективни

Въпреки че издържащите се от реклама медии вече не са рязко растящите бизнеси, които бяха едно време, инвеститорите могат да очакват добра дългосрочна възвръщаемост от много от тях, пише американското финансово списание Barron's.

„Истината е, че акциите на най-добре управляваните медийни и рекламни компании са неоправдано евтини“, се казва в коментар на изданието. „Ако медийният сектор дори слабо напредне през следващите пет години, новите инвеститори в него ще се сдобият с дебели портфейли“.

В частност кабелните оператори се посочват като добре позиционирани за печалби, както и компании, получаващи такси от кабелни телевизии, като например Walt Disney, Time Warner и др.

Според Barron's атрактивни са още акциите на оператора на кинозали Cinemark, както и на дистрибутора на концертни и др. билети Live Nation.
 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 15:19 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още