IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Хитри ходове в борбата Google-Microsoft

В Microsoft се радват на успеха на новата си търсачка, Google пък обяви агресивна стратегия за достигане до потребителите на конкурента си

10:21 | 10.06.09 г.
Автор - снимка
Създател
Хитри ходове в борбата Google-Microsoft

Американската интернет компания Google обяви, че синхронизира няколко свои онлайн услуги с приложението за електронна кореспонденция Outlook на Microsoft с цел да достигне до потребителите на конкурента си чрез предлаганите от самия него функционалности.

Функцията "Google Apps Sync for Microsoft Outlook" позволява на приложенията на Google да работят от самите имейли в Outlook, от списъка с адресите или от календара там.

„Вече година сме се концентрирали върху търсенето на начин да улесним възможно най-много използването на Google Apps от компаниите“, обяснява софтуерният инженер от Google Ерик Орт в съобщение на сайта на компанията. По думите му това вече е постигнато.

„Много потребители предпочитат интерфейса и функциите в Gmail пред услугите, които са ползвали преди“, казва Орт. „Понякога обаче се срещат хора, които обожават Outlook. Именно за тях разработихме Google Apps Sync for Microsoft Outlook.“

Нововъведението още веднъж потвърждава желанието на групата да навлезе на пазара за професионални услуги. Именно с тази цел Google вече направи възможен прегледът на пощенската кутия в Gmail дори и без интернет достъп и разработи програми за смартфоните BlackBerry.

Google Apps Sync for Outlook е включен в компилация от приложения, продавана на цена от 50 долара, но се предлага безплатно на образователни институции, както и на асоциации с идеална цел.

В Microsoft може и да не са много доволни от правените от Google съобщения, но все пак и софтуерният гигант има поводи за радост. Според данните на анализаторската компания comScore пуснатата през миналата седмица търсачка на Microsoft – Bing, вече набира сила и печели все повече потребители.

Bing, която стартира официално миналата сряда, но беше достъпна няколко дни преди това, е поела 11,1% от американските интернет търсения между вторник и събота спрямо 9,1% за сравнимия период на предходната седмица.

От comScore коментират пред Ройтерс, че това е стабилен старт, но тепърва ще стане ясно дали Microsoft ще успее да привлече и задържи още потребители с голямата си маркетингова кампания.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 13:34 | 08.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още