IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Времето в социални мрежи почти се е удвоило за година в САЩ

Независимо от това обаче колко бързо даден сайт расте или колко голям е станал, бързо може да загуби популярността си сред потребителите

10:45 | 03.06.09 г.
Времето в социални мрежи почти се е удвоило за година в САЩ

Прекарвате ли все повече време в социални мрежи и блогове? Не сте изключение, предвид последните данни за броя минути, прекарани в социални мрежи в САЩ, които почти са се удвоили през последната година.

Броят на минутите, прекарани в социални мрежи в Щатите, се е повишил с 83% през април на годишна база, сочат данни на Nielsen Online, която измерва трафика в интернет. От компанията са установили обаче също, че потребителите бързо сменят предпочитанията си и сайтовете може бързо да изгубят популярността си.

Общият брой минути, прекарани във Facebook, нараства със 700% до 13,9 млрд. през април спрямо 1,7 млрд. година по-рано, с което сайтът е най-голямата социална мрежа за четвърти пореден месец.

MySpace на News Corp е втората по популярност, но броят минути, прекарани на сайта, намалява с 31% до 4,97 млрд., макар и да остава топ социална мрежа, ако се класират по видео стрийминг.

Blogger, Tagged.com и Twitter.com са на трето, четвърто и пето място съответно, като броят минути, които американците отделят за Twitter, се повишава със забележителните 3712% през април на годишна база.

„През последната година наблюдаваме ръст при Facebook и спад при MySpace“, обобщава в съобщение Джон Гибс, говорител на Nielsen Online, цитиран от Ройтерс.

„Едно нещо е ясно при социалните мрежи – независимо от това колко бързо даден сайт расте или колко голям е станал, бързо може да загуби популярността си сред потребителите“, посочва Гибс.

„Помните ли Friendster? Помните ли времето, когато MySpace беше непобедим? Нито Facebook, нито Twitter са имунизирани. Потребителите са показали, че са склонни да си съберат мрежите и да ги преместят на друга платформа, привидно във всеки един момент“.

Данни на Nielsen, публикувани през април, сочат, че над 60% от потребителите на Twitter са спрели да използват сайта месец, след като са се присъединили.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 14:10 | 08.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още